OBSERWUJĄ

środa, 9 kwietnia 2014

DLA ALICE LIDDEL :)

Jak wiecie często potrzebujemy motywacji do działania, w tym też treningu. Wrzucam dobry film, obejrzyjcie sobie :)

MOTYWACJA

lub ten poniżej, ja wolę ten z linku :)


POZDRAWIAM

HM ;)


sobota, 5 kwietnia 2014

KALI CZAS ZACZĄĆ :)

Joł, joł, dziś tak dla jaj (w czasie grilla, na którym głównie piłam chai tea latte) papugowałam po bracie i powtarzałam jakieś kali-podobne ćwiczenia, był niezły ubaw :D Wrzucam Wam foticzki to też sie pośmiejecie :D ... tak czy siak choć wychodziło mi pokracznie to jednak wciągające to, chyba trzeba iść z modą na Pole dance i kalistenikę, yeahhh :)

środa, 2 kwietnia 2014

MOTYWUJĄCA LODÓWKA I WODICZKA, WKOŃCU!:D

Hallo hallo, nie wiem czy pamiętacie, ale kilka razy pisałam o wodzie. Nadszedł ten dzień, po roku marzeń o czystej wodzie!Dziś dostałam filtr do wody :) Niestety na polskim rynku nie ma takowych, czyli wolnostojących (albo mam downa bo niczego w sieci nie znalazłam :). Owszem są filtry osmotyczne do montażu pod zlewem, tylko pytanie czy wszyscy mają odpowiednią ilość miejsca na taki filtr z 5 litrowym zbiornikem?U mnie ten sposób odpadał, pod zlewem mam system szufladowy wiec trzebaby przystosowac filtr, a raczej stworzyć jakiś stelaż na zbiornik...ostatecznie stwierdziłam, że za dużo z tym zachodu. Znalazłam taki filtr w Niemczech, ale okazało się, że sprowadzenie z UK wyjdzie taniej gdyż przesyłka na terenie Europy za free, a dodatkowo było 20% off, wiec filtr, który teraz kosztuje 115 funtów, kosztował 91 :) Kupiłam go tu:


Filtr jest juz zmontowany, a woda sie mineralizuje. 
Jutro spróbuję i zobaczymy jaki smak i czy po 5 sekundach znikną wszystkie dolegliwości, będę młodsza o 10 lat i przepiękna :P

niedziela, 16 marca 2014

A TO KANADA A TO POLSKA :)

... tak sie składa, ze zawsze pisze na przełomie wydarzeń :) Ostatnio zrobiłam wpis bo juz prawie poukładane miałam w Can. Jednak plany nie poszły, wystarczyło jedna spirala losu i jestem juz w PL :) Oczywiscie wolałabym tam zostac dłużej, ale spokojnie planuje wrócić :D W każdym razie jestem już z Wami i ruszam po raz kolejny z treningiem. Z uwagi na to, ze moje treningi w Can były bardzo nieregularne to forma spadła okrutnie, Insanity jużbym raczej nie przezyła :)Więc z racji, ze moja super mama była regularna z treningiem to na rozruszanie zaczynam trenowac z nią (trening który jej przed wyjazdem ustaliułam). Póki co jestem po drugim dniu treningu: Mel B i pilates, na razie treningi choć pół roku temu byłyby dla mnie śmieszne to jednak zakwasy są, ale nie można sie dziwic. Póki co jestem pokorna i cierpliwa i zaczynam małymi krokami:) Dla przypomnienia trening mamy wygląda tak :)


czwartek, 23 stycznia 2014

KALISTENIKA DLA PRAWDZIWYCH FACETÓW :)

Haja, z uwagi na to, ze ja sama nie mogę sie pochwalić swoimi treningowymi efektami to wrzucam foty mojego brata, który ostatnimi miesiacami wkręcił sie w kalistenikę. Oceńcie sobie, a co :D

piątek, 17 stycznia 2014

CHCIAŁYŚCIE TO MACIE!

no dobra przekonałyście mnie!Wrzucam foty, ale jakościowo nie powalają, słabe światło, nie mój aparat, ogólny zarys jednak widać. 

aha, wróciłam do swojego koloru :)

To foty z pokoju kumpla, który ma mleczne światło górne :)

środa, 15 stycznia 2014

KTO SSIE PAŁE, KTO, KTO, KTO ? ? ? :P

Witam, witam, po srylionowej przerwie znów wracam do bloga!W ramachu usprawiedliwienia zaznaczam, ze juz wiele razy chciałam zrobić posta ale z braku czasu tego nie zrobiłam :/



czwartek, 17 października 2013

MOTYWUJE SIĘ, TAK TAK SIŁAAAA!!!

...ehhhhhh, zawsze takie filmy mi pomagają, siedzę ze ślinka na brodzie i prawie oczy mi pekają, oj tak trzeba trzeba! :D


POZDRAWIAM

HM ;)

...PO LATACH ŚWIETLNYCH!!!

No cześć Dziewczęta!Tęsknię okrutnie ale niestety nie mam czasu zupełnie na bloga :( Pokrótce napisze co u mnie. Jak wiecie miesiąc temu poleciałam sobie do Kanady, no i jestem!:D

Szybko wypunktuje co mi się w Kanadzie podoba, mogłabym napisać elaborat ale komu chciałoby się o tym czytać.


czwartek, 3 października 2013

ASYLUM !!!

Hej, zaczęłam dwa tygodnie temu Asylum, w porównaniu z Insanity jest łatwiejszy, za to po dwu tygodniowej przerwie wcale nie było tak różowo :) Szybko napisze, że trzymam dalej diete i trening, reszta to zupełnie inny swiat :) Wrzucam wczorajsze fotki, zrobione ot tak sobie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...