OBSERWUJĄ

niedziela, 28 października 2012

BĘDĘ W TVP2 ! ZAPRASZAM

...Bilu, Dziewczyny, co z dzień, co za stres!A więc będę we wtorek w Pytaniu na śniadanie (TVP2 -7.30-.10.30 jakoś tak)...hehe, spokojnie jeszcze nie jestem super blogerką :p to w związku z dziarami, felieton o wytatuowanych kobietach :)

Pewnie mnie poznacie po sukience i po butach :p widziałyście już je w poprzednich stylizacjach.
Jestem tak zmęczona jakbym 18 godzin pracowała w kamieniołomach,a jeszcze dziś czeka mnie trening, może stres zejdzie. mam nadzieję, że wyjdę w mniarę ok. Kto chce niech ogląda :)
A Wy co myslicie o wytatuowanych dziewczynach?

POZDRAWIAM

HM :)



































































































8 komentarzy:

  1. Tylko bez stresu i na pewno wszystko będzie dobrze:) A tatuażu choć sama bym nie zrobiła, to lubie oglądać na innych:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yhhh, już po wszystkim, od nich teraz zależy jak to zmontują, sama jestem ciekawa, a stres jeszcze trzyma, na żywo na pewno bym sie nie zgodziła :D

      Usuń
  2. świetne zdjęcia;)marzy mi się ale jeszcze nie teraz:)
    Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to polecam gorąco, świetna sprawa, daje poczucie wolnosci i niezależnosci. Ja tak odczuwam noszenie dziar, to moje trofea :)

      Usuń
  3. ja sie jaram 666 chambers i jak na nią patrzę, to marzą mi się jakieś fajne dziary na udach... nie wiem, może zrobię coś małego bo piercingu muszę się stopniowo pozbywać i czegoś mi tu brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znałam 666 Chambers, jestem jeszcze nowa wśród blogów, bede obserwować, fajna laska :D

      Przyznaję, ze i ja mam chęć na uda jak na takie rzeczy patrzę,a co powiesz na ten który wstawiłam na końcu?Dla Ciebie:P (uda, jak dla mnie piękne dziary :D)

      ...na poczatku też piercingiem zaspokajałam niemozliwość dziarania, w końcu i ciekawe miejsca do przkłuwania mi sie skończyły :)tattoos rulez :)

      Usuń
    2. troche za duze, wolalabym cos bardziej dyskretnego

      Usuń
    3. no jasne, to Twój tatuaż, musi wyglądać i być w takim miejscu jakiego Ty sobie zażyczysz :D

      Jak Cię wciągnie to polecisz szybciej z tematem :) Ja dziarałam sie w czerwcu i mam wrażenie, ze minęło milion lat, już po wyjściu spod igły miałam kilka kolejnych pomysłów, hyhy :D

      Nie mogę sie doczekać kolejnej dziary, i gorąco zachęcam do kolorowania ciała :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...