OBSERWUJĄ

środa, 17 października 2012

BEFORE HALLOWEEN

...zakladając bloga sądziłam, że ogarnę to jednego wieczoru, tymczasem mijają dwa tygodnie, a ja dopiero zaczęłam co nieco rozumieć. Oczywiście do tego wszystkiego dochodzi, wieczne poprawianie postów, układu i całej reszty :) Chyba jestem już na etapie gdy mam wszystkie strony dzięki, którym można mnie zobaczyć, układ strony też jest już ok, teraz pozostaje mi skupić się na stylizacjach.

Oczywiście mój sprytny plan robnienia zdjeć na białym tle zawiódł maxymalnie!Wprowadzam poprawki!Tło będzie zróżnicowane aczkolwiek co do twarzy to na razie zachowam ją dla siebie :P
...aha i będę też mieć więcej czasu na pisanie postów :P a teraz before Halloween :)

biżuteria Muchy - HM (DIY),
t-shirt - BLACK ICON,
bielizna - DOLCE&GABBANA,
spodnie - KAPPAHL,
kurtka - DIESEL,
buty - KAWASAKI FOOTWEAR, limitowana edycja,
czapka, okulary, rękawiczki (skóra naturalna), military pasek - NN,

POZDRAWIAM

HM :)












2 komentarze:

  1. Zastanawiam sie ile masz lat? :)

    A poza tym ciekawie i niebanalnie. :)
    Zapraszam do siebie. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko, zapewne sądzisz, że ubieram się "gówniarsko" bo dzieciak jeszcze ze mnie...aczkolwiek jest inaczej:)Skończyłam 29 lat 6 października, dziś P)ani w sklepie myślała, że mam 15 lat, z pogardą patrzyła na moją mamę, że pozwala dziecku kupić szpilki :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...