OBSERWUJĄ

piątek, 19 października 2012

BANKSY MESTRE !

Bilu, Dziewczyny!Chciałabym pokazać Wam mojego ulubionego współczesnego artystę, wielu z Was na pewno go zna, Ci którzy nie znają, mają okazję się zapoznać. BANKSY, artysta street artowy, zdecydowanie mistrz i prekursor w swojej dziedzinie! Jak obejrzycie zdjęcia na pewno zauwazytcie, że prostymi formami przekazuje bardzo dużo treści!

Najbardziej podoba mi się to, że porusza współczesne problemy cywilizacyjne i społecznościowe. 
Ten człowiek walczy ze stereotypem z dużą klasą!

POZDRAWIAM

HM :)


















































































4 komentarze:

  1. ooo Banksy rządzi :D
    Widziałaś film o nim? Ja oglądałam i strasznie mi się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, jasne że oglądałam :D film bardzo fajny, widać było artyzm Banksyego i "ściemniactwo" Guetty :]

      Usuń
  2. Ale niektórych prac nie wykonał Banksy - np. dziewczynka z bejsbolem i chłopiec z kwiatami są autorstwa Fake Stencil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie wiedziałam, uzupełniam wiedzę :)Zaraz sobie pooglądam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...