OBSERWUJĄ

środa, 17 października 2012

BIŻUTERIA DIY - MUCHYIIII

Witam, niebawem Halloween, Dia de los muertos, święto zmarłych!
Dziś prezentuję Wam kolczyki i pierścionek zrobiony przeze mnie, co myślicie? :D

POZDRAWIAM

HM :)


inspiracje:





 czego to ludzie nie wymyślaą z martwymi truchłami much :D
















szkoda, że nieudacznicy nie otworzyli tego dachu:/Euro tak dobrze wyszło, Prezes był zmartwiony,a teraz znów wina Tuska, bo deszcz, bo PZPN nie potrafił zadbac o mecz, po co otwierać dach na jedynym takim stadionie w Europie, wstyd, pośmiewisko:/





7 komentarzy:

  1. kolczyki i pierścionek świetne, ale te zdjęcia tych much są okropne :<<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dzieki dzięki bejbe...no nie pisz, że muchy nigdy nie zabiłaś?Upierdliwej i brzęczącej :P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello there, You've done an excellent job. I'll certainly digg it and personally recommend to my friends.
    I'm confident they will be benefited from this website.

    My blog post ... how to register a brand name in usa

    OdpowiedzUsuń
  5. Very energetic post, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2?


    My website: website desain
    Also see my website - web design indonesia

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże . Jak zobaczyłam zdjęcia tych much myślałam że się porzygam czy coś : oo
    Zapraszam do mnie u mnie nie ma martwych much ale i tak może cię coś zaciekawi :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...