OBSERWUJĄ

poniedziałek, 29 października 2012

BOSKIE PODSUMOWANIE (zdjęcia z netu)

Dobijam do miesiąca prowadzenia bloga!Nie byłabym sobą gdybvym nie opisała nasuwających się wniosków. Najpierw podsumowanie mojego bloga (wypunktuję :P)

1. Nie spodziewałam się że tak mnie to pochłonie :D,
2. Ciągle jeszcze wprowadzam poprawki w szacie graficznej bloga,
3. Zmienił sie mój kodeks, a raczej przestał obowiazywaqc:]Chciałam zachować anonimowość ale świat blogerek pokazał mi, że dobre zdjecia lepiej eksponują strój, 1:0 dla Blogerek :D,
4. Pokazuję twarz, plus jest taki, że zdjęcia wyglądają bardziej naturalnie, tylko bardziej bo niestety nie każdy potrafi pozować do zdjęć...i kolejny plus uczę się pozować do zdjęć :D, plus do albumów rodzinnych :)

Teraz ogólnie o świecie blogerskim. Trochę zawiodłam się tym iż większość powiela te same trendy. Każda z Was wie co jest teraz modne, ćwieki, do porzygania galaxy, zwierzęta blabla, można długo wymieniać. Może nawet wiecie to lepiej niż ja gdyż ja zawsze ubierałam sie w to co sama sobie wymyśliłam, nie śledziłam i nie śledzę pudelka, świat celebrytów mnie nie interesuje :)

Oczywiscie marki na punkcie których teraz panuje istne szaleństwo typu Black Milk czy Lazy Oaf znam ale nie z blogów, z których do tej pory nie korzystałam.

U mnie też mogą znaleźć się rzeczy, które są "na topie" nic w tym złego mam nawet listę rzeczy, które chciałabym dla siebie odkupić od Blogerek (na razie 3 pozycje :D).

Ogólnie: w świecie Blogerek można zauważyć następujące tendencje:

1. Jak jesteś szczupła jak modelka i dobrze pozujesz to Cię lubią, dlaczego?Ano dlatego, że każda szczupła laska wygląda super w byle ciuchu :),
2. Jak masz zrobione zdjecie w jakimś fajnym otoczeniu to masz dodatkowe punkty, znów Cię lubią :D,
3. I w końcu ciuchy, jakie się lubi? No takie które pokazują na sobie znane blogerki albo Rihanna :D



Źeby nie być gołosłownym podam przykład: wkleiłam stylizację z Jezusem ukrzyżowanym, dla mnie totalnie zajebisty t-shirt, również dlatego, że grafika jest malarska. Niewielu osobom się to spodobało :D Nie żebym miała aspiracje na bycie blogerką nr 1 w Polsce albo sie obrażała :D.

Jednak!Skoro wszyscy naokoło obwieszają się krzyżami, jest to super popularne i nawet bezdomny z krzyżem zdobyłby wiecej głosów niż mój zajebisty t-shirt z Jezusem.

Proszę o odpowiedź, dlaczego?Może jestem gruba, może brzydka...pewnie kompozycja była zje*ana, heheh :D.

Dodatkowo!Jak wspomniałam grafika malarsko pokazana, tak jak wspomniane wcześniej Black milk, które promuje ciuchy z obrazami Gustawa Klimta czy Hansa Memlinga z Sądem Ostatecznym (też wątek religijny)...no błagam nie mówcie, że nie wiecie, że to obrazy ?...:D no cóż wszystko sie może zdarzyć, odsyłam do podręczników o sztuce.

No więc dlaczego?Przecież i jedno i drugie związane jest z religią, jest symbolem!...doprawdy nie kumam :D Czyżby Blogerzy byli aż tak ślepi, aż tak nie mieli wyobraźni?Przecież gdyby w tym zajebistym t-shircie nosiła sie np: Maffashion to wszyscy oszaleliby z zachwytu :D.

Tak twierdzę, że mój t-shirt jest zajebisty, dlatego go kupiłam, no i chyba każda z Was skoro prowadzi bloga to uważa również, że zajebiscie się ubiera :P

INNE BLOGI:

Żeby nie było już tak negatywnie to napiszę jeszcze, ze jestem bardzi miło zaskoczona ze strony blogów DIY, ludzie którzy mający wyobraźnię projektową, widzą też co jest fajne, dobre, wartościowe nawet jak nie nosi tego znana blogerka lub nie jest firmowe :D Bravo dla blogów DIY!

...no i jeszcze inne blogi, jest też sporo blogów gdzie dziewczyny ubieraja sie w to co znajdą w lumpexach, no pięknie! Nie jakieś odjechane marki (nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam markowe ciuchy i cenię je za jakość). Sztuka jednak polega RÓWNIEŻ na tym, żeby umieć ubrać sie inaczej, ciekawie i tanio, nie koniecznie w markowe ciuchy,  o to chyba chodziło na początku w blogach modowych?.

Wiecie nie sztuka zostać super blogerką skoro ubierasz sie w marki tj Black milk, Boy London, Romwe (które widziało się na innych blogerkach bo marka daje im za darmo ciuchy żeby je promowały lub wiekszosc kasy wydajesz na ciuchy:)...wiecie ile to kosztuje to dla dobrze zarabiających osób lub rodziców :P Choć może istnieje już rozgraniczenie na szafiarki i blogerki. Blogerki to te które wrzucają na siebie drogie ciuchy otrzymane od marek chcących sie promować, a szafiary to te które znajdą coś fajnego w lumpexie...oczywiście cenniejsze dla mnie są te drugie :)

i oczywiście pasujący kawałek :D PERSONAL JESUS w wersji Marylin Manson :)
Mój dzisiejszy strój: Kontrowersyjny Jezusek i reszta :)

buty bokserki - NIKE,
męski t-shirt - DANIEL POOLE, artysta, który równiez od czasu do czasu projektuje ciuchy, t-shirt oczywiście poobcinany i przerobiony na sukienke :D
reszta - NN,

POZDRAWIAM

HM :)


















10 komentarzy:

  1. Ja Ci powiem, że bardziej łapię motyw Jezusa niż krzyzy, za którymi nie przepadam. Ale szczerze mówiąc mojej stylistyce bliżej jest do groszków, kwiatków i innych słitaśnych motywów;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy, każdy ma swojego stajla i w czymś innym lepiej się czuje. Ja osobiście przerobiłam już wszystkie możliwe style, w zasadzie często je zmieniam bo szybko sie nudzę :)... i co masz do groszków, ja tam lubię :P ostatnio nawet sie u mnie na rajstopach pojawiły :P

      Usuń
  2. Obserwuje tego bloga od dawna i za każdym razem boję się co mnie tam czeka. Jak osoba, która nie ma totalnie wyczucia stylu, nie czuje mody może prowadzić bloga modowego? Ten blog jest na prawdę słaby, aż ręcę opadają. Chcesz odpowiedzi na pytanie ,dlaczego ludzie nie są tobą zainteresowani? Pojawiłaś się z nienacka ze swoimi maskami, nie mogłam przez to spać trzy noce z przerażenia, to nie zachęca.. Spodnie "dresowe" męskie z miejscem na rozporek - ani to fajne ani oryginalne. O ile już miałaś fajną sukienkę to reszta była tak ohydnie dobrana,że ona też przestała mi się podobać. To tylko kilka przykładów,ale na prawdę można by było je mnożyć. Opisy zdjęć i notki ryją mi mózg-nie wiem co chcesz przekazać,nie rozumiem o czym mówisz i pewnie nie jestem w tym jedyna.Jesteś na blogu!Nie na dworze z koleżankami,przy których możesz przeklinać i mówić o grypie żołądkowej! To nikogo nie obchodzi-obchodzi nas wygląd,którym ty nie inspirujesz.Zastanów się nad tym czy nie prowadzisz tego bloga na siłę,by mieć zajęcie i by się dowartościować-bo tak to niestety wygląda. Pzdr JUST.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUST, TYLKO!okeeeeej :D dzięki, że obserwujesz od dawna tak siarskiego bloga. Zapraszam do oficjalnie obserwujacych skoro już marnujesz czas na lipne blogi :D Skoro chcesz dawać mi lekcje prowadzenia bloga to wysilę sie na odpowiedź:

      1. Nie możesz spać przez moje maski :D (masz doprawdy mocne nerwy).
      Jak napisałam w powitaniu, to nie jest blog dla grzecznych dziewczynek ani szarych myszek! Z pewnością należysz do jednej z tych grup, ewentualnie do dwóch.

      2. Muszą istnieć słabe blogi, żeby dobre wyróżniały się na ich tle, dzięki mnie może Ty zaistniejesz (a właśnie gdzie adres Twojego bloga?:) zaraz sprawdzę jak bardzo tendencyjna jesteś :).

      3. Nie wiesz co chcę przekazać, nie rozumiesz o czym piszę, upssss tego nie skomentuję jedynie pokiwam głową nad miernym ilorazem Twojej inteligencji.

      4. Mój blog to moje podwórko, ubiór to tylko zewnętrzne opakowanie. Jeśli żyjesz tylko tym jak się ubierasz, a Twoje zasady są tak prawicowe jak w Twoim komentarzu to przykro mi że Twoje życie jest takie ubogie.

      Zrób sobie tatuaż, może będziesz bardziej interesująca bo jakiekolwiek szpilki założysz i jakkolwiek dobrze uprasujesz swoje wdzianko to i tak Twoje ubogie myślenie z Ciebe wyjdzie. Pamietaj wieśniak wyszedł ze wsi ale wieś z niego nie!

      Mogę przeklinać i pisać o grypie żołądkowej (a propos już nie rzygam ale po przeczytaniu Twojego posta chce usiąść na kibel:D)

      Jeśli tak bardzo przeszkadza Ci mój blog to go zgłoś za naruszenie. Może pisanie o grypie w Polsce jest objęte cenzurą, może powinnaś cofnąc się do czasów komuny, masz już maturę? Wiesz co to było?

      Wiesz, że w internecie można jeszcze publikować swoje własne poglądy?Tak własne, nie zapożyczone lub zasłyszane od kogoś innego, jak jest u Ciebie, posiadasz swoje?:)

      5. Pewności siebie mi nie brakuje, powinnam czuć się bardziej dowartościowana wiedząc, że istnieją tacy jak Ty ale tylko mi żal zaściankowego myślenia młodych ludzi (bo daję Ci poniżej 18 lat i to grubo, jeśli masz więcej to nie prezyznawaj się do takiej ignorancji jaką soba prezentujesz)i braku twórczej inwencjia na cześć umiejętnośc kopiowania :( (to nie jest powód do dumy, daaaaa)

      Więć TYLKO!Dziękuję za Twoje złote rady odnośnie prawidłowego prowadzenia bloga :D Możesz obserwować dalej i zobaczyć czy cokolwiek wyniosłam z Twoich mądrych nauk :) Czasami będę dedykować Ci jakiegoś posta z maską :)

      Dziękuję za komentarz, moje kompleksy są teraz mniejsze, zapraszam częściej moja najlepsza Obserwatorko :*

      Usuń
    2. Trafiłam tu przypadkiem, przez wpis o Banksym, o którym autorka chyba zbyt wiele nie wie - ale tam chociaż dało się obejrzeć zdjęcia, w przeciwieństwie do pozostałych wpisów prezentujących pseudo-stylizacje... JUST - masz 100% racji ;)

      Usuń
    3. hehehe, ale przynajmniej powstało kółko wzajemnej adoracji :)

      Usuń
  3. jebac metali dzifko jebana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję elokwencji dresie :D P.s. dziwko pisze się przez w tumanie :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...