OBSERWUJĄ

piątek, 26 października 2012

COCA COLĘ Z FRYTKAMI POPROSZĘ !

Hej, dziś dłuższy wątek. jesli ktoś juz kilka razy odwiedził mój blog to pewnie zauważył, ze lubie kolor czerwony, tak zgadza się :) nawet jak nie mam na sobie czegokolwiek z ciuchów w tym kolorze to przynajmniej jakieś dodatki, paznokcie czy usta (to juz prawie obowiązek :D). Jest kilka innych patentów, które się u mnie powtarzają, wymieniać nie bedę jak ktoś sledzi to wie :)

Ostatnio panuje walka miedzy wzorami klasycznymi, a współczesnymi. To moja prywatna uwaga, pewnie wiele osób to zauważa. Jeśli nie to czytajcie dalej :). Do klasycznych wzorów zaliczam: szeroko pojęte malarstwo, epokowo głównie barok, pojedyńczo Gustaw Klimt (który pojawia sie wszedzie od kubków, po skarpetki i to od zawsze! :) oraz inni bardziej znani malarze, motywy religijne. Głównie niestety tylko chrześacijańskie (pewnie niegługo jakiś projektant wpadnie na to, że poza katolicyzmem istnieje wiele innych religii i wtedy zakróluje Buddah :D).

Do współczesnych nazywanych przeze mnie pop-artami należą wszelakie współczesne grafiki , np: Banksego  czy przedmioty użytkowe, np prezentowana przeze mnie dziś Coca-Cola. Kto wie czym charakteryzował sie pop art ten rozumie, jeśli ktoś nie wie o co biega odsyłam do wikipedii :)

Dzisiejszy strój bardzo lubię gdyż:

1. Jest w nim krwawy naszyjnik (który pasuje do Hard Menstruation) a jednocześnie wygląda jak spływający ketchup co idealnie pasuje do frytek na spódnicy :),
2. Jest kolor czerwony, yeaahhh :D,
3. Są kolorowe rajstopy imitujące tatuaż (nie muszę wspominać, zę jaram sie dziarami? :),
4. Jaram sie równiez pop artem, co można zauważyc w smaczkach poprzednich stylizacji: główka Barbie i zegarek TV, naszyjnik żarówkajabłko czy uwielbiane przeze mnie muchyiii i pszczoły :)

czapka - NEW ERA - 59 FIFTY,
naszyjnik - GLOVESTAR, inspiracja OOH!ANDY
t-shirt męski, rozmiar XXl, siateczkowy :D
spódnica - LUV YA,
reszta - NN,

POZDRAWIAM

HM :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...