OBSERWUJĄ

czwartek, 18 października 2012

FREE PUSSY RIOT !

...po pierwesze pamiętacie moje "POLOWANIE" ? Tam gdzie wrzuciłam kawałek "Jestem Bogiem"...? a więc chodziło o zdobycie tego t-shirtu, yep mam go :D

Ostatnio bardzo czesto myślę o bałaganie jaki dzieje się w Polsce, te wszystkie ociekajace nienawiścią afery, pisiorskie nakazy i zakazy, obawiam się, że jako społeczeństwo pozbawione umiejętności logicznego myślenia oraz z nadzwyczaj rozwiniętą łatwością przyswajania cudzych poglądów możemy ostatecznie skończyć jak Rosjanie :/

Jeśli zdarzy się, że rządy obejmuje mały bezzebny "pisior" to ja emigruję z tewgo kraju, a przecież tego nie chcę...spalenie na wiejskiej też niewiele pomoże. jedyna nadzieja w młodziezy, niech szerzy postęp!Dziewczyny strój dedykowany Pussy Riot bo one też walczą z dyktaturą!


bielizna - CALVIN KLEIN,
reszta - NN,

POZDRAWIAM

HM :)











4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. hell yeahhh!Świry muszą trzymać sie razem :P

      Usuń
  2. Masz lustro na suficie w kiblu? Dziżass :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ano mam, jestem hardcorowym architektem :P p.s. koszt takiego sufitu wcale nie jest drogi :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...