OBSERWUJĄ

czwartek, 4 października 2012

BARBIE

POWODY:

1. Mój przyjaciel, gej z którym zawsze gadałam o ciuchach wyjechał ze swoim facetem Darkiem do Kanady! Różnica 8 godzin, można wymieniać maile ale już nie ma dużej możliwości do plotek. Pewnie Bilu będzie jedynym odwiedzającym tę stronę :D.
2. Z uwagi na to, że nie mogę znaleźć pracy w zawodzie (poprzednią rzuciłam) to mam dużo wolnego czasu. Ogólnie jestem architektem ale ukończona szkoła średnia to Technikum Technologii Odzieży. Wracam do korzeni :p.
3. Mama mówi, że gdyby była młoda to też ubierałaby się jak ja czyli jak "Stróż w Boże Ciało" :D.

NAZWA:

1. Hard Menstruation (HM:), nazwa mojego bloga. Dlaczego taka?Ano dlatego, że obserwuję sobie Polaków i właśnie takie stwierdzenie mi się nasuwa. Wyjaśnie to może przy jakiejś adekwatnej sytuacji.

ZAWARTOŚĆ:

1. Z uwagi na zboczenie zawodowe wrzucać tu będę też moje autorskie projekty pod logiem HM :D.
2. Styl ubierania sie powinien być ściśle powiązany z naszą osobowością więc będę tu wrzucać różne rzeczy, takie jakie będę chciała :D.
3. Blog będzie sie różnic od innych modowych gdzie chude laski wrzucaja na siebie ciuchy, które dostaną za free od Black Milk. BL to zajebisty design ale też spora kasa.

ZASADY:

1. Nie będę się wyginać przed aparatem bo nigdy o modelingu nie marzyłam :D.
2. Nie będę łazić po mieście z otwartymi ustami i udawać, że ktoś z zaskoczenia zrobił mi zdjęcie :D.
Zdjęcia będą robione na białym tle.
3. Nie pokazuję twarzy bo po co to Wam?
4. Nie wrzucam zdjęc snobistycznych imprez :)

OSTRZEŻENIE:

1. Nie liczcie, że jak jesteście grube to powiem Wam w co macie się ubrać żeby wyglądać na chude, tak się nie da, trzeba uprawiać sport wtedy się uda. Jakąkolwiek szmatę założycie będziecie wyglądać zajebiście, jak każda chuda laska ubrana w byle co :) W ramach wsparcia wrzucać będę zdjęcia z treningów bo sama niestety mam dużo tkanki do spalenia :I.


PODSUMOWANIE:

1. Pewnie niewiele Wam da ten blog pod względem ubierania się ale może przynajmniej będzie zabawnie. Ja udawać będę że gadam z Bilem. Pewnie często będę pisała jakby do niego :D

Póki co to tyle, jak coś dojdzie to uzupełnię Kodeks HM :D
Czas START!

czapka - NEW ERA - NEW YORK YANKEES, limitowana edycja,
biżuteria (główka Barbie) - HM, DIY,
bransoletka HOPE - NEW YORKER,
zegarek (inspiracja) - OHH!ANDY,
torebka - NEW LOOK,
t-shirt - MISS SELFRIDGE,
spodnie - ARMANI JEANS,
komiksowe trampki - KAWASAKI FOOTWEAR, limitowana edycja,
reszta biżuterii - NN,

POZDRAWIAM

HM :)








"Zombie" paznokcie nr 1 :)



inspiracje: 




i mój pierwszy projekt :)
Główka Barbie, juz ma swoich fanów :)
Główki pochodzą od oryginalnych lalek Barbie/rok 1976





5 komentarzy:

  1. ..aha, kilka słów o zdjeciach:
    1. Wybaczcie słabą jakość, muszę w aparacie pogrzebać;
    2. Laleczka Barbie na szyi to mój pomysł, pierwszy projekt HM :D;
    3 Pomalowane paznokcie to patent dla lubiących malowac paznokcie "na szybko" czyli patent dla mnie:D Paznokcie wersja "Zombie" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gadaj skad masz bransoletke
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. hniahnia, coś za coś, strasznie u mnie nudno więć obserwuj tę stronę albo subskrybuj to Ci powiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zgodnie z obietnicą odpowiedź poszła na maila :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...