OBSERWUJĄ

wtorek, 30 października 2012

SEX AND TATTOOS :D (zdjęcia z netu)

...ufff, Drogie Panie, zaczynam sexownie, moi dzisiejszy liderzy :D





ekipa siedziała u mnie dwie godziny,a w tv puścili jedną wypowiedź :D
Ma to swoje plusy a) nie stresowałam się dłużej niz 45 sekund, b) teraz wiem na pewno,że mam dziecinny głos :D Jak materiał będzie już dostępny to go Wam udostępnie bo pewnie niewiele z Was widziało, ale jeśli tak to a propos mojej błyskotliwej wypowiedzi dotyczącej "a co będzie na starość?" No tak, tak będe wyglądać :D Odpowiedź brzmi: zaje*iście :D






a teraz coś ku pokrzepieniu serc, jaki typ jest Waszym ulubionym?:D
Wiecie, ludzie, którzy lubia tatuaże to najczęsciej osoby, które są zadbane jeśli chodzi o caiło, ubiór, makijaż...dobrze nasze ciało, to nasza świątynia :)









 







a może Lenny Kravitz ? :D















a co on tam pali? :)


















 Josh Beech, model, na pewno go znacie :D









Mitch Lucker ? :D 
i przy okazji świetny kawałek, prawdziwy deathcore :D













 
znany nawet laikom Zombie Boy i gdybyś ktoś nie wiedział 










































2 komentarze:

  1. Miło mi się oglądało :) lubię wytatuowanych facetów, ale z tunelami i na deskach to już nie bardzo. Mój też chce sobie zrobić tylko jeszcze nie wie co, jak się określi to pojedziemy bo mamy świetnego tatuażystę, ja już robiłam u niego 2 tatuaż i zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...