OBSERWUJĄ

czwartek, 8 listopada 2012

PRZESADA

mam tak, że nie boję się przesady i jestem jej świadoma.
Lubie zdjęcia przekontrastowione lub rozmazane
(może to fotografików wkurzać aczkolwiek ja pozwolić sobie na to mogę, nie jestem jednym z nich :)

W architekturze to inna sprawa, lubie arch stonowaną, prostą, to mój zawód.
Architektura nie jest jenodniowa, istnieje wiele lat,
strój, zdjęcie można zamienić, poprawić z arch jest trudniej :)

Mam bliznę na nodze, nie wstydzę się jej (mogłabym ją wymazywać w PS)
Jesteśmy tylko ludźmi, nie zależy mi na tym żeby wyglądać lepiej niż w rzeczywistości,
to tylko okładka

rękawiczki (skóra naturalna) - DIY (dodano ćwieki),
sukienka z wycięciami na dekolcie -  JAPAN STYLE,

POZDRAWIAM

HM, :)
















6 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona zdjęciem w nagłówku, szokuje C:
    Ogólnie wrażenie ogromne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Atari :P Ty za to masz kozackie włosy, jak Sinead :D Zdjęcie główne to pastisz Banksy'ego, pewnie znasz, jeśli nie tu masz więcej:

      http://hardmenstruation.blogspot.com/2012/10/bilu-dziewczynychciaabym-pokazac-wam.html

      Pozdro i zapraszam częściej :)

      Usuń
    2. Baksy'ego znam, nie inaczej. Miałam okazję nawet dotknąć c:

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...