OBSERWUJĄ

piątek, 28 grudnia 2012

TRENING

Dziewczyny, KONIEC ROKU, PODSUMOWANIA wrzucam efekt 3 miesięcznego treningu :P Dla niektórych pewnie nie zrobi wrażenia ale ja się  ciesze lekką zmianą, za trzy miesiące wrzucę kolejne foty, trening c.d. :D

POZDRAWIAM

HM :)



17 września 2012


28 grudnia 2012

19 komentarzy:

  1. Widać efekty :). Gratuluję! Ale to chyba nie są pierwsze 3 miesiące treningu? Na zdjęciach "przed" też masz wysportowane ciało. (chociaż może to normalne, a tylko ja jestem taką patologiczną kluchą ;)). Jeszcze bardziej mnie zmotywowałaś do treningów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, zawsze lubiłam sport więc zawsze starałam się coś robić, a to kajaki, a to deska (sporty sezonowe:D). Niestety mam problemy zdrowotne i często sport odpada:(. Poza utrudnieniami, które ode mnie nie są zależne moim głównym błędem był brak regularności:/ Tym razem postanowiłam nie odpuszczać. Trenowałam co drugi dzień, przez trzy miesiące, nie opuściłam żadnego treningu :) Oczywiście dieta też jest ważna ale na szczęście nie najważniejsza: 5 posiłków dziennie co 3 godziny, dieta zróżnicowana w: warzywa, owoce, nabiał, mięso, wyroby zbożowe (zgodnie z piramidą żywienia, http://www.iamkrewki.pl/dla_dzieci.php?p=piramida_zywieniowa) Zrezygnowac=ć należy ze: słodyczy, napojów gazowanych i soków, ja zrezygnowałam również z nadmiaru pieczywa (mam tzw otyłość brzuszną, tzn że tłuszcz zbiera mi się w okolicach brzucha). Osoby z otyłością brzuszną (to spory odsetek Polaków) powinny stosować dietę śródziemnomorską tyle, że to nie jest dieta tylko sposób odżywiania. Poczytaj o tym, ja zachęcam Cię do treningów, chętnie zobaczę za kilka miesięcy Twoje efekty :) Ja trenowałam z Ewą Chodakowską, na FB znajdziesz dużo motywacji ze strony tej trenerki :)http://www.facebook.com/chodakowskaewa Jesli masz jakieś pytania odnośnie treningu albo diety to wal śmiało, ja sie co raz bardziej wkręcam w ten temat :) aha, motywacją na FB jest również ta strona :) https://www.facebook.com/hottestfitnessmodels?ref=ts&fref=ts

      Usuń
    2. O żesz Ty! Kupuję sobie płyty Chodakowskiej, ale ona chyba mnie chce zabić! Na jedną płytę przypadają przynajmniej 3 przerwy ;) Podziwiam Twoją kondycję i determinację!

      Usuń
  2. ja również czuje motywację i zabieram sie juz za ćwiczenia. Efekty widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) polecam znaną i wszędzie widzianą dziś Ewę Chodakowską, jak słucha się tego co radzi, efekt jest murowany :)

      Usuń
  3. Wow Twój brzuch wygląda teraz świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, marzy mi się brzuch jak u modelek fitness, jeszcze bardzo dużo pracy przede mną ale w końcu nie zamierzam kończyć żywota niebawem więc trening będę kontynuować:)

      Usuń
  4. jaki trening stosujesz? EFEKTY NAPRAWDĘ WIDAĆ, PODZIWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bejbe, robię płyty z "Shape" z programem Ewy Chodakowskiej, na YT i na jej stronie są pdf-y z dobranymi przez nią ćwiczeniami,. Na allegro można kupić komplet płyt (do tej pory wyszły 4, ja mam trzy za sobą). W styczniu wychodzi nowy program (5), poszperaj na YT i FB, na pewno znajdziesz dużo informacji :)

      Usuń
  5. jejku też muszę przejść na diete ;))
    powiedz jaka jest Twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Dieta to pewnie poskutkowałaby gdybyś ważyła ponad 100 kg, najważniejsze są ćwiczenia, wtedy można jeść wszystko, unikając śmieciowego jedzenia (fast food) i pustych kalorii (słodysze)Najlepszy sposób odżywiania, polecany erówniez przez mojego gastrologa to dieta śródziemnomorska :) Spróbuj potrenować to poza wyglądem daje też dużo pozytywnego myślenia :)

      Usuń
  6. Ojaa podziwiam za wytrwałość ;) efekty są warte cierpienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję :) Wiesz jak już się człowiek przyzwyczai do regularnego treningu to wcale nie jest to cierpienie tylko przyjemność :) Jak jestem wkurzona to pewne jest że po treningu mam to już za sobą, hehe ;)

      Usuń
  7. aaa Dziewczyny, dzięki za miłe komentarze, dla mnie jest to też motywacją, poza tym pierwszy raz mam tyle komentarzy i to pozytywnych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow naprawdę widać efekt! Podziwiam Cię super ;) Ja tez kiedyś próbowałam przejść na dietę niestety na marnę . W 2013 postaram się wziąść za siebie ;D Miałaś jakąś motywację ? :D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motywacja płynie z każdej strony:)Wystarczy pooglądać chudziutkie blogerki, na których byle ciuch wygląda super bo mają super ciała :) Poza tym zdrowie, obserwujący Cię faceci, hyhy. Motywacji jest dużo...a do samego treningu motywowała mnie trenerka Ewa Chodakowska, poczytaj wcześniejsze komentarze, tam wszystko napisałam...i dieta nie jest tak ważna jak regularny kompleksowy trening ;)

      Usuń
    2. aha, u mnie w blogu też jest wszystkiego po trochu :p

      Usuń
  9. Dziewczyno gratuluję i naprawdę zazdroszcze motywacji! Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!Polecam wszystkim!Trening mega poprawia samopoczucie, zyskujesz lepszy wygląd, lepszą kondycję fizyczną i większą pewność siebie :) Ciekawe jaki będzie efekt za kolejne trzy miesiące, żebym tylko wytrwała :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...