OBSERWUJĄ

wtorek, 22 stycznia 2013

BLACK MILK

hej Dziewczyny!U mnie deficyt w nowościach,a stare ciuchy już tak nie ciągną do stylizacji, też tak macie?Na bank, hyhy :) wrzucam dziś Black Milk, pewnie znacie te wzory, pewnie większość marzy sobie o jakimś, ja już coś zamówiłam, na razie nie powiem co :P wrzucam te wzory co z tego, ze widziałam je dziesiątki razy skoro zawsze i tak oglądam z takim podziwem jakbym widziała pierwszy raz :D

POZDRAWIAM

HM :)







































































5 komentarzy:

  1. Ah, gdybym tylko miała trochę nadprogramowej kasy ;). A już zastanawiałam się gdzie Cię wcięło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, ceny są kosmiczne, tym bardziej jeśli ktoś ma taką obsesję, że kupiłby praktycznie każdy wzór...to chyba nałóg :] Jak z dziarami albo sportem :D

      Usuń
  2. Genialne zdjęcia i motywy:)+ moje ulubione ćwieki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jakbym miała wystarczająco duzo pieniędzy to wykupiłabym ponad połowę asortymentu BlackMilk!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...