OBSERWUJĄ

niedziela, 27 stycznia 2013

HANTLE - 6KG

Hej, miałam zrobić dziś przerwę ale z uwagi na dyskusję z kolegą, który skrytykował umięśnione dziewczyny (fitnesski nie kulturystki). Postanowiłam trochę popodrzucać hantlami. Nie chodzi o to,że uważam się za umięśnioną, tak nie jest aczkolwiek to jest mój cel :D (jeszcze dużo do wyrzeźbienia pozostało). Zdziwiło mnie, że porównał fitnesski do facetów tym bardziej,że on sam uprawia sport i często o nim rozmawiamy :(
No cóż jego zdanie powinno się liczyć bo gościu mi się podoba, 
ale cóż wolę wyglądać jak ja chcę niż tak jak jakiś facet tego chce.

top - NIKE,

STAY HARD!

HM


















6 komentarzy:

  1. Uwielbiam hantle :D. A jak na siłowni sobie sztangą pomacham i widzę mięśnie w lustrze to mmmm... ;) Ale nic, ja muszę w wyszczuplanie iść, a nie w mięśnie, chociaż straszę Ukochanego, że zostanę modelką kulturystką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, no tak oni się tego boją jakby budowa kulturystki miała wyskoczyć w nocy z wtorku na środę :D ... to pewnie lubisz też widok spływającego potu?:D ... ja też mam jeszcze do spalenie tkankę tł. z brzucha, strasznie wolno to idzie ale cóż, trzeba do przodu :) Nic samo się nie spali, a katowanie się tylko dietą to jeszcze gorsza katorga :]

      Usuń
    2. Ja muszę zjechać 2 cm w bioder i jak najwięcej z talii (a moja budowa sprawia, że praktycznie nie mam talii), ach te wymaganie branżowe ;)... Trzeba wskakiwać w sportowe ciuchy i zasuwać :D
      Ps.
      Dzięki Tobie mam nowy dzwonek :D

      Usuń
    3. no to mamy ten sam problem, też nie mam talii:( z tym fitnessem Chodakowskiej udało mi się 4 cm zgubić w 4 m-c, ale to różnie bywa może Ty zrzucisz szybciej, u mnie to raczej wolno się odbywa. Dzwonek wymiata:D

      Usuń
    4. Kurczę, w lutym w końcu odpalę te płyty ;)

      Usuń
    5. liczę, że wrzucisz efekty na bloga :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...