OBSERWUJĄ

czwartek, 3 stycznia 2013

JESTEM KOTEM

Cześć Dziewczyny!Kolejne podsumowanie!Stary rok się skończył, na nowy większość pewnie ma postanowienia, niestety niektórych rzeczy nie możemy zostawić za sobą. Od 2010 roku mam stwardnienie rozsiane dlatego zbieram 1% z podatku. Jeśli któraś z Was nie wie jeszcze na jaki cel przeznaczyć swój 1%, a z jakiegoś niewyjaśnionego powodu :P chce przeznaczyć go dla mnie to serdecznie dziękuję! Nie będę rozwodzić się nad tym na czym polega ta choroba, jeśli kogoś to interesuje może poczytać tu:


Żeby oddać na mnie swojego pieniążka należy:

DANE DO PIT:
Aby podatnik mógł przekazać 1% na Państwa rzecz, należy podać w formularzu PIT 
nr KRS Fundacji (0000338878),
a w celu szczegółowym Państwa Imię i Nazwisko
(ANETA WITKOWSKA)

Chcę tylko zaznaczyć, że nie dostaję żadnych pieniędzy do tzw ręki, wysyłam tylko do fundacji fakturę, 
a oni za to płacą czyli za leczenie, pieniędzy nie wykorzystuję na ciuchy :P

POZDRAWIAM


HM :)

a tu dobry kawałek na Nowy Rok:





10 komentarzy:

  1. Jesteś świetna! Super, że mimo choroby nie przejmujesz się tym i robisz to, co lubisz. Tak trzymaj :) Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Doceniam te słowa bo często jak znajdę się w szpitalu to ktoś mi mówi "Nie wyglądasz na chorą" albo patrzą z potępieniem bo kontrowersyjnie się ubieram i mam tatuaże, jakby Ci co mają tatuaże nie chorowali :D Poza tym nie ma sensu jechac na chorobie i robić z siebie bardziej chorego niż się jest...a Ciebie wiadomo,że odwiedzę ;)

      Usuń
  2. Wiem na czym polega ta choroba, tata mojej koleżanki choruje od wielu lat... Ja chyba nie płacę podatków, ale jak tylko zacznę to bardzo chętnie przekażę ten 1% na leczenie :). W Nowym Roku Ci życzę żebyś się dobrze czuła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bejbe, mam nadzieję na jak najmniejszą ilość komplikacji :)

      Usuń
  3. aha....
    ciekawie.
    i niespotykany blog,

    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalny nagłówek ; )

    http://mow-mi-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...