OBSERWUJĄ

piątek, 25 stycznia 2013

TRENING

Hej Dziewczyny!Od dłuższego czasu myślę o tym, żeby wrzucać ciuchy fit. Zajmują sporą część mojej szafy, sporty mamy różne, ja lubię ich wiele więc i ciuchów takowych mam mnóstwo. Inaczej ubieramy się na deskę, inaczej na siłkę. Ja od jakiegoś czasu ćwiczę tylko w domu, więc nie zobaczycie tu potu na urządzeniach ale domowe poty :) Jeśli ktoś śledzi mojego bloga to wie, że nie ubieram się elegancko, wolę luźny styl, dużo w nim zapożyczeń ze strojów sportowych, a więc!Otwieram nowy dział ! :D

p.s.1 moja ulubiona marka NIKE :D
p.s.2 polecam opaskę z froty na nadgarstek, bardzo przydatne przy lejącym się pocie :)
p.s. 3 make-up do wysiłku można sobie odpuścić :P

top - NIKE

POZDRAWIAM

HM :)













2 komentarze:

  1. Aż mam ochotę poćwiczyć :D. Ja preferuję reebok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ćwiczę 6 razy w tyg, 3 razy fitness i 3 razy jogę :P ćwicz, ćwicz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...