OBSERWUJĄ

poniedziałek, 28 stycznia 2013

ZDROWY GORSET

Hej dziewczyny!Chciałam Wam dziś przedstawić gorset który często mi towarzyszy zimą. Gorset  modelujący, który podnosi biust i jest tak zbudowany, że koryguje wady postawy.
Jeśli któraś z Was ma problem z garbieniem się i kompleksy małego biustu to tu macie dobre i tanie rozwiązanie. Ja stosuje go od 2 lat i jestem zadowolona:)

gorset - ALLEGRO,
moje ulubione oldschoolowe dresy, niezbyt popularnej w Polsce marki - HUMMEL,

POZDRAWIAM

HM :)







4 komentarze:

  1. Ciekawe :). Może powinnam zainwestować w taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, oczywiście jeśli się garbisz to przygotuj się na ból kręgosłupa przez pierwsze kilka dni, później wchodzi już w krew, jak chodzisz w nim zimaą to latem masz ten sam nawyk i tak w kółko :)

      Usuń
  2. Ah i już wiem co sobie sprawie w najbliższym czasie , własnie taki gorset , kiedyś widziała jego reklamę i mnie zainteresowała ale zupełnie mi z głowy wyleciała :) Super też kupie Czarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super sprawa, uczy nawyku trzymania prostej postawy, tak samo jak ćwiczenia, polecam I POZDRAWIAM!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...