OBSERWUJĄ

poniedziałek, 25 lutego 2013

ŻEBRA KAPUT

Hej, no niestety, okazało się, że z deski przywiozłam pęknięte żebra. lekarz jak usłyszał, że przez tydzień jeszcze ćwiczyłam to kręcił głową, na szczęście z uśmiechem. Często spotykam się ze śmiechem, jak mijają mnie ludzie na ulicy :) Jak mam zły dzień i patrze takowym prosto w oczy to ich uśmiech zmienia się w grymas, wtedy u mnie rozkwita uśmiech, haha ale zależność :)....Wracając do tematu, z deski pozostały mi ino buty. Mam nadzieję, że za kilka dni będę mogła już ćwiczyć, oficjalnie mam czekać do 2 tyg :/

t-shirt męski (L) - D-STRUCT,
legginsy - BLACK MILK,

POZDRAWIAM

HM ;)









 okazuje się, że żebra pęknięte i muszę na kilka dni zrezygnować z treningów, szlag :/



taka marchew chciałabym mieć na głowie ale to tylko efekt światła w pomieszczeniu










11 komentarzy:

  1. Ojoj :(. Kiepsko. Dbaj o siebie!

    Mam pytanie, bo jestem dla mnie fit autorytetem :). Po Ewce mięśnie stają się widoczne? Bo ja chcę się tylko wyszczuplić, bardzo zależy mi na tym by mięśnie nie były widoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a więc zależy jaki program masz na myśli i o jakich częściach programu mówimy. Programy EC są skonstruowane tak żeby gubić tkankę tłuszczową i jednocześnie delikatnie rzeźbić ciało (znaczy, żeby mięśnie były delikatnie widoczne, jak u Ewki). To są głównie te części treningu gdzie ćwiczysz siłowo z obciążeniem własnego ciała,np. ćwiczenia w pozycji pompki. Do zrzucenia tkanki tłuszczowej musiałabyś robić jedynie ćwiczenia typu cardio, czyli te gdzie się skacze: pajace, sprint, podskoki etc etc. W części z gwiazdami to drugi etap z Beatą Sadowską. Na nowej płycie jest to ostatnia część ta 30 minutowa. W pozostałych już nie pamiętam, wg tego co napisałam powyżej rozszyfrujesz które to są częśći, na każdej płycie są części cardio, to pewne :)

      Usuń
    2. aha, no i wyszczuplić to też ciężkie do zdefiniowania określenie. Ja na przykład mam mniej o 4cm w talii ale ważę 1,5 kg więcej. Więc jak EC mówi, mięśnie ważą więcej niż tkanka tł. Te programy, modelują sylwetkę, rzeżbią znaczy ciało staje się jędrniejsze, zbite zajmuje mniej objętościowo ale więcej waży :)

      Usuń
    3. Ok dzięki, czyli cardio na 100%, a resztę na pół gwizdka :). Najbardziej się boję, że mój tłuszcz na udach zmieni się w mięśnie... A sporo tego ;)

      Usuń
    4. haahha, gdyby to było takie proste to wiekszoć dziewczyn byłaby ładnie wyrzeźbiona:)Kobietom jest ciężej wypracować widoczne mięśnie niż facetom (oni mają testosteron). Kobieta chcąc zbudować mięśnie musi dużo pracować i trzymać dietę. Tendencja jest taka: w pierwszej kolejności powinniśmy spalić tłuszcz (trening cardio, interwały),a dopiero później rzeźbić mięśnie. Niestety jest też tak, że można rzeżbić mięśnie, które ukryte są pod wierzchnią warstwą tkanki tłuszczowej i wtedy wyglądamy "grubiej" choć pod spodem może być silny mięsień :)Tkanka tłuszczowa nie zamieni się w mięsień to zupełnie coś innego, tkanka tł, nigdy nie zniknie, może jedynie zmniejszyc swoja objętość, znaczy zamiast spuchniętej komórki może być płaską jak kartka papieru, jak nie będziesz dbać o dietę i ćwiczenia to znów zacznie rosnąć. Niestety raz wyhodowana komórka tłuszczowa zostaje już na zawsze. Buduje się je już w dzieciństwie i przez resztę życia od Ciebie zależy czy pozwolisz im rosnąć czy pozostawisz niewidoczne. Trening to nie kuracja kilku tygodniowa jak krzyczą okładki tylko styl życia, codzienność do jego końca:)Dietę polecam z niskim IG, znaczy z obniżoną zawartością cukrów.

      Usuń
    5. Zapadły mi w pamięć słowa mojej przyjaciółki, która kiedyś była z kulturystą ;). On najpierw tył, a potem tłuszcz na mięśnie przerabiał ;). Od tamtej pory śmiejemy się, że zmienię specjalizację i zostanę modelką kulturystką ;).

      Usuń
    6. ...on nie byl kulturystą tylko magiem!:D ... gdybyś była spasiona (moje ulubione słowo:P) to nie pracowałabys w modelingu, przesadzasz :P ale ćwicz bo to dobre na wszystko :)

      Usuń
  2. trzymam kciuki, wracaj do zdrowia
    ... no i powaliłaś tymi legginsami =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i dzięki :D nie ma to jak horrorystyczne mroczne motywy, teraz poluję na legginsy z krwią a la zdjęcia ze ściany Dextera :D

      Usuń
  3. OMG Twoje leginsy! genialne są :D
    zdrowia życzę ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...