OBSERWUJĄ

wtorek, 26 lutego 2013

MASÓWKA, JAK RESZTA :d

Hej, weszlam sobie na Lookbooka pierwszy raz po 2 tygodniach chyba, przeglądam gorące hiciory i co widze?dzika pantera, dziki goryl, dziki tygrys, dzikie ch*j wie co ... a więc z uwagi na to, że dołaczyłam do świata "Blogerek" a Naszymi 2 ulubionymi slowami są "stylizacja" i "inspiracja" to postanowiłam sie zainspirowac, a jak! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

a ja jestem jak Marylin Manson :D


t-shirt - ALLEGRO,
latexowe szorty - ALLEGRO,
buciksy - ALLEGRO,
legginsy - LUMPEX,

POZDRAWIAM 

HM  ;)




















5 komentarzy:

  1. chciałam napisac, ze ,,wyjątkowy'' outfit, ale przecież ty nigdy nie masz zdjęcie na zewnątrz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ...heheh, pewnie znalazłoby się jakieś polskie słowo określające mój wygląd (tylko trzeba uwierzyć w moc tego języka :)Nie robię fot na zewnątrz bo: a. nie ma mi kto robić fot, b. jest zimno i zapieprzanie po mnieście ze statywem byłoby wyreżyserowane i nie miałoby sensu. No i chyba nie podejrzewasz, że wydaje tyle kasy na ciuchy, w których chodze po domu?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaj, ale z Ciebie prawdziwy, dziki tygrys!
    Twoja stylizacja będzie dla innych blogerek piękną inspiracją, hehe. :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...