OBSERWUJĄ

środa, 13 marca 2013

AKCJA - ALLEGRO

Hej, postanowiłam podjąc milowy krok i sprzedać co nie co z mojej szafy. Po co mi te ciuchy skoro wyjeżdzam,a bagaż to 20 i 10 kg?Tam kupię nowe, przeciez uwielbiam kupować:P Na razie wybrałam to co chcę sprzedac, dziś zaczynam robić foty i pewnie w tym tyg zacznę wrzucać na allegro. Jak wszystko będzie gotowe to wrzucę lina :P ...a poniżej standardowo foty z treningu, wrzucam też foty mojego Brata bo on tak ładnie sie poci :D Wczorajszy trening plyometrics, zajebiste cardio!:D

P.s. dostrzegłam u siebie nanościęgno, które zaczyna wychodzić, trzeba sie mocno przyjrzeć :P
Może niebawem pojawi się bardziej widoczne, na stałę, oby!

POZDRAWIAM

HM ;)














2 komentarze:

  1. Ile ciuchów! :D Daj zdjęcia najpierw na bloga, może sobie coś wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...