OBSERWUJĄ

sobota, 2 marca 2013

KORPORACJE, BLAHHH

Hej, zajrzałam dziś na bloga Eweliny (fit maniaczka, propagujaca P90X). Duzo pisze o zdrowej diecie i treningu, polecam tego bloga, wieLe można z niego wynieść 
(aha to nie jest blog modowy, hehe)


znalazłam na jej blogu dokument o zywności korporacyjnej, warto to obejrzeć. 
Rzadko jadam fast foody, zdarzało się to, teraz jestem pewna, że tego syfu juz nie tknę:/
Kiedys nie jadłam mięsa przez 7 lat, od tamtej pory ciągle wraca mi anemia, z moim zdrowiem jest kiepsko wiec nie mogę zrezygnowac w ogóle z mięsa. Z syf McDonaldsa, mogę!

W dokumencie jest też kilka słów odnośnie zatrważającej ilości cukrzyków w USA (wszystko takie aktualne). Ostatnio mój 26 letni brat dowiedział sie, że ma cukrzyce typu 3 (monogenową), ma ja 2% wśród cukrzyków. Facet jest przystojny i szczupły, duzo ćwiczy, to u nas rodzinne :)
Niewielkie pocieszenie stanowi to, że w Polsce jeszcze nie jesteśmy tak spaczeni pieniędzmi jak w USA, żywnośc w Polsce nie jest tak skażona ani modyfikowana jak tam.

Wklejam jedna część dokumentu, na YT jest cała reszta:


no i drugi dokument niestety z lektorką z generatora mowy:]



a tu bezpośrednio dotyczący nas problem, ostatnio o nim głośniej.
Rytualny ubój zwierząt :/



POZDRAWIAM

HM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...