OBSERWUJĄ

poniedziałek, 4 marca 2013

P90X START!!!

Hej!A więc koniec tygodniowej przerwy w treningach!Od dziś rozpoczynam operacje OGAR nr 112 354 678/2013!Pierwszy trening z P90x, nie mogłam się doczekać!Teraz relacja, niestety nie mam drążka więc zamiast tego pompowałam:) Na początku po hardcorze, męskie pompki przyzwoicie nisko :) Duma jest, siła jest!Później pompki co raz płytsze i wolniejsze...ostatnim etapem były damskie!Hahaha, nie spodziewałam się, ze pójdzie mi rewelacyjnie 1. Na co dzień ćwiczyłam fitness,a ten trening był siłowy, 2. Nadgarstki mam słabe (siadają mi juz nadgarstki, kolana (widac na fotach) trzaskające biodro, no i to żebro (to przejściowo)....co tam damy radę :D). Poza tym trening byl fajny. Część na brzuch "Ab Ripper" była bardzo spoko, wiele z tych ćwiczeń robiłam juz na Ewce Chodakowskiej, pilates też sie przydał, częśc ćwiczeń przerabiałam. Ogólny rozrachunek jest taki: zajebiście cieszę się, że wróciłam do treningów!Czekam aż zauważę pierwsze efekty :D Plan na ten tydzień mam obszerny, rezonans magnetyczny w środę, złożenie wniosku o paszport czwartek lub piątek, do tego musze zrobic adaptację poddasza, a to nie koniec listy :D Od dziś powtarzam angielski bo przecie będe musiała sie w Kanadzie porozumiewać...aha nie mówiłam jeszcze do kogo jadę :D Jadę do Bilu (kto był od początku na blogu  ten wiem kim jest Bil :D)

p.s. żebra jeszcze bolą, jak nie przegnę pały to tragedii nie będzie :D
p.s.2 wczoraj wpadlam na pomysł i zgoliłam częśc czaszki, z włosami koloru nieokreslonego wygląda całkiem nieźle, przynajmniej dla mnie,a ja nie często jestem zadowolona :)
p.s.tych wielkich hantli (7,5) używał mój brat :D

POZDRAWIAM 

HM ;)





















10 komentarzy:

  1. Ależ Ty ładnie wyglądasz jak się uśmiechasz pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki dzięki miłośniczko Francisco Goya i strasznych klaunów :D

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz z tą fryzurą :). Powinnaś się częściej uśmiechać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak myślę - nice smile :) Trzymam suty zaciśnięte za p90x. Sądząc po Twoim zapale jak zwykle dasz radę. Nie jestem na blogu od początku, więc nie wiem kto to "Bilu" - kto to Bilu?:P
    Nie odpisałam już pod Twoim komentarzem nt. tego kryptopopocisku :P ale też sądzę, że niejednego bro byśmy wychYlYły ;)
    Pozdro serdeczne,
    MadAsSun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...hahaha, wróciła!:D Chyba będę kolekcjonować Twoje teksy, "suty zaciśnięte" to mi się podoba:D ...a więc bloga założyłam,żeby komunikować sie z Bilu, który wyjechał ze swoją dziewczyna do Kanady, gadamy o wszystkim, o ciuchach też, więc w ten sposób miał sie wypowiadać...ostatecznie jednak nie dałam mu linka bo spękałam, choć męczył mnie milion razy :P (na bank zrobiłby tu rozpierduchę:D)...Na blogu Bilu egzystował jako gej, który wyjechał ze swoim facetem Darkiem (w rzeczywistości była to Daria) no i właśnie BYŁA!Więc nie ma przeszkód żebym pojechała do Bilosława, w PL nic mnie nie trzyma,a bloga mogĘ pisaĆ z każdego miejsca :D ... żeby nie było jadę jako przyjaciółka, póki co :P

      Usuń
  4. Nioch, nioch, ano wróciłam. Kumpel gej, który de facto nie jest gejem, bo woli cycuszki :) Cieszę się, że woli i że jedziesz do Kanady :D A jeszcze bardziej, że będziesz siać tam pozytywny zamęt (zwłaszcza mam nadzieję w sercu i innych częściach ciała Pana Bilu). Fak, żeby człowiek się tak radował na szczęście innych ludzi - chyba nienormalnieje ;P :)
    Na @ można się z Tobą kontaktować jedynie w kwestiach materii ciuchowej czy można też w kwestiach mniej bądź bardziej konkretnych? (Się nie wpraszam :P Jedynie badam teren;) Mam normalne kłeszczyn nt. Kanady, nie będę tu uprawiać propagandy w komentarzach, więc jak Ci to nie przeszkadza to bym szrajbneła w wolnej chwili ).
    Braciak - kawał dobrego 'mięska' ;)

    Pozdro, pochwa, szczęśćbo!
    MadAsSun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno - z Senior Bilu znacie się namacalnie czy wirtualnie ? :)
      MAS

      Usuń
    2. Z Bilu poznaliśmy się wirtualnie, później widzieliśmy się na Woodstocku, raz :D

      Usuń
    3. taaa, z Bilu wszystko w porządku w kwestiach damsko-męskich :D No i jaram się tym wyjazdem i mam pietra też :]Pisz śmiało jestem ciekawa co tam Cię interesuje odnośnie Kanady. Braciak jest z tej samej gliny co ja (w sensie, że jest czubem :D). Pochwa!:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...