OBSERWUJĄ

niedziela, 10 marca 2013

WŁOSOWA INSPIRACJA

Hej, trening oczywiście był, zrobilam małą zmianę, wczoraj robiłam rozciąganie,a dziś kenpo, wg programu powinno byc odwrotnie  ale sądze,że nie jest to duże uchybienie :D Trening mi się mega podobał, bylo dużo kopnięć i ciosów. Pewnie myślicie że był mega obciązający ale własnie nie, oczywiscie wysiłek był ale póki co żaden program nie przebił plyometrics, tam bylo prawdziwe cardio, nawet powiedzialabym,że byl to HIIT 

( High Intensity Interval Training - trening przedziałowy o wysokiej intensywności) jest formą strategii treningu fizycznego polegającej na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. 

z tego co zaobserwowałam tam wysiłek i odpoczynek wynosił 60:30 (60 sekund wysiłku, 30 sekund odpoczynku) ten typ treningu daje po dupie ostro i tamten dał, nie moge doczekac sie wtorku :D

...a tu moja włosowa inspiracja ALICE DELLAL, hardcorowa modelka, yeaaaaah ! :D

POZDRAWIAM

HM ;)



































2 komentarze:

  1. piekna... ach

    bylam kiedys tak scieta a teraz jak widze ten fryz to az mnie sciska z tęsknoty za moimi dlugimi asymetrycznymi wlosami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, ja jestem zachwycona to chyba jedyna fryzura w której wyglądam po ludzku :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...