OBSERWUJĄ

niedziela, 7 kwietnia 2013

CZY JEST WAŻNE CO JESZ?

Hej!Jak wiecie zagłębiam się w metody zdrowego odzywiania. Odpowiedz jest prosta, jedz warzywa, owoce, nasiona, WSZYSTKO na surowo! Wiem jak to brzmi, fanatyczka, po co sie meczyć?...niestety przetworzone jedzenie, nawet w trakcie gotowania traci połowe swoich wartości odzywczych. Osoby chorujące na autoimmunologiczne syfy musza sie tym bardziej pilnować (autoimmunologiczne-znaczy, że wytwarzane przez nasz organizm przeciwciała atakuja zdrowe komórki). Ugotowane jedzenie zmienia swoja strukturę dlatego nasze przeciwciała nie rozpoznając ich traktują je jak wroga i atakują!...oczywiscie to dotyczy tylko osób chorych (ja wiem, że na coś choruję). Jest jednak duuuuuże grono ludzi, którzy nie maja żadnych utrudniających im życie objawów (ujawniaja sie czasami po latach)...ciekawy film poniżej, warto obejrzec i sie uświadomić. 









POZDRAWIAM

HM ;)


3 komentarze:

  1. Daj daj! 45stopni@gmail.com Powinnam w końcu rozsądnie jeść... Bo ja słodyczożerca jestem ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry nowy baner:) Jest moc!!
    Dzięki za linki, teraz trzeba tylko znaleźć czas na oglądnięcie tego wszystkiego, if u know what i mean;)
    Pozwoliłam sobie znowu z@lować.
    Pzdr!
    MAS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ja też ze wszystkim jestem do tyłu, yyyyyyy!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...