OBSERWUJĄ

wtorek, 2 kwietnia 2013

FAŁDOMIERZ

Hej, dziś przyszedł fałdomierz, przy pierwszym pomiarze wyszło, że mam ok 24,36 % tkanki więc prawie kwalifikuję sie do figury fitness (do 24%). Musze sie jeszcze pouczyć tych pomiarów,a raczej pouczyc brata bo sama tego nie zmierzę precyzyjnie. 

Koniec końców mój cel to spaść poniżej 20%. Póki co czuje sie jakbym miała przed sobą Morze Czerwone, a Mojzesza ani widu ani słychu, pewnie poszedł na piwo, hyhy :D Mój brat ma wskaźnik 8,70% wiec wielce prawdopodobne, ze mierzymy to źle, trochę za niski ten współczynnik jak na niego, obstawiałabym ok 14-15 %. 

Wszyscy, którzy chcą skutecznie kontrolować poziom tkanki tłuszczowej to prosze zaopatrzyć sie w to urządzonko i oblookać jak to sie wykonuje pomiary. Ja od dziś będę mierzyć sie raz w tygodniu, yeaaah:D

a tu kolejne foto z rezultatów treningowych (d*py nie urywa ale co tam ;)
jak na moje oko od grudnia różnica jest minimalna.


POZDRAWIAM

HM ;)












10 komentarzy:

  1. Idea mierzenia fałd mnie przeraża O,O Hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, kwestia tego czy jestes wkręcona w temat :) Ja się podjarałam tym,że są takie możliwości :D sam wynik rzecz jasna mnie nie powalił z radości :]

      Usuń
  2. E, jak dupy nie urywa, widzę znaczną zmianę! Najlepsze, że najpierw oglądałam zdjęcie-miniaturkę i sobie myślę, "o urwa(Ł), jak standardowo z lewej do prawej to przytyła" :P Dobrze, że powiększyłam sobie foto...-_- Lama ze mnie. Gratuluję samozaparcia i w ogóle:)
    Jakby mnie ten fałdomierz dopadł to powstałby z niego kąt rozwarty :P
    Pzdr,
    MadAsSun
    Szrajbę maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, włacha!Dlaczego to zrobiłam?O ile wiem, w rodzinie nie mam żadnych Żydów:P...co do różnicy, widac ja między pażdziernikiem i grudniem, miedzy grudniem i marcem juz słabo. Dobra nie będę pazerna, liczy się regularna aktywność,a nie błyskawiczne efekty, błyskawicznie to można złapac tłuszcz. Fałdomierz mierzy max 70 mm :P

      Usuń
  3. Nie dla mnie takie małowygórowane, 70mm maksima:P Jestem hardkorem i mówię Ci - byłby kąt rozwarty.
    No, no - miałam napisać coś, że może jakaś a'la żydowska krew czy cuś, ale w dzisiejszych czasach to lepiej uważać co się pisze ( oczywiście i osobiście absolutnie nie mam nic do Żydów). :P
    Nie bądź pazera, fakt - grudzień i październik widać (WIDAĆ!) najbardziej, ale zważże Droga HM - to są zdjęcia i tylko zdjęcia, a sama przecież wiesz, że różnica jest w ogólnie rzecz ujmując sprawności ciała. Błyskawicznie to sobie można przyciąć siusiaka zamkiem w spodniach jak się majtek nie nosi, jak mawiał mój znajomy:) I uważam, że za Tobą kawał dobrej roboty!

    Poozdro!
    MAS
    ps. Jak znajdziesz czas i siły psychiczne to sprawdź sobie proszę hm-owego @.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, też nie mam nic do Żydów ale żarty o nich uwielbiam :D Racja kondycyjnie i psychicznie czuję się bardzo dobrze :D

      Usuń
  4. Aha, a ja o takim brzuchu jak Twój to na razie mogę pomarzyć:)Ech.
    MAS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzuch to mój kompleks od zawsze, gastrolog powiedział mi,że mam otyłość brzuszną (ale się ucieszyłam!:[)...w kazdym razie, w skrócie, wszystkie kalorie najpierw na brzuch mi wsiadają:/...słuchaj no, zacznij od diety i wprowadz lekki ruch, zobaczysz jak to dobrze wpływa na samopoczucie!:D Służę radą tu lub polecę dobre strony (na dole bloga masz odnośnik do stron o odchudzaniu, zdrowym trybie życia, tam jest srylion blogów i srylion informacji). Uważaj na mity internetowe, jest wiele sprzecznych informacji!Trzeba uważnie szukać i czytać.

      Usuń
  5. O kurczę, nie wiedziałam, że jest coś takiego:D Też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, na allegro za kilka pln można dostać...poza tym, będziesz miała co mierzyc ?:P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...