OBSERWUJĄ

piątek, 31 maja 2013

CUKINIOWE CHIPSY

Hej, dziś kolejny dzień kulinarnych podbojów:)
Standardowo zrobiłam ciastka bo te mi już dobrze wychodzą, nawet bez przepisu
(wrzucam wszystkie nasiona, daje banana i daktyle).

Poza ciachami, zrobiłam też cukinię w marynacie, przepis standardowo zerżnęłam 


chipsy wyszły okrutnie pikantne, następnym razem zmniejsze o połowę ilość curry, 
niepotrzebnie równiez polałam pozostałością marynaty chipsy, 
suszyłam to 15 h :]


a to chleb pomidorowy, kształtem trochę niedorozwinięty ale ja lubię wszelkie ułomności i asymetrie wiec można rzecz iż chleb uformowany jest w moim stylu :P 
Przepis z cudownych diet, mojego witariańskiego guru :D
Chleb wyszedł super, smaczny i nadaje się jako baza pod tradycyjną kanapkę :D



tu moja kolacja (dziś treningowo było Core:)
...tak tak wiem!Ketchup tu nie pasuje :]
ale chciałam sie pożegnać przed dietą warzywno-owocową, 
no i do kotletów (całe roślinne) dodałam niepotrzebnie rozmarynu i troszkę sa gorzkawe.



aha, jedzonko jeszcze się suszy, jutro będzie konsumowane, czuje że tym razem będzie idealnie (poza wyglądem:P)

POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

  1. Lubię Cię czytać bo dopóki tu nie trafiłam nie potrafiłam sobie wyobrazić tylu fajnych rzeczy z diety raw. Dopiero raczkuję w kuchni, gotuję raczej zwykłe rzeczy, które każdy potrafi zrobić, uczę się łączyć przyprawy i składniki ale brakuje mi inwencji. Gdybym ja miała jeść raw food to po prostu byłyby to surówki i tyle, a tu same pyszności. A taka suszarka to chyba naprawdę fajne urządzenie (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ja jestem super laikiem, przepisy znajduję na stronach, gdzie juz wytrawni witarianie je dobrze opisali. Póki co, w każdym wyrobie delikatnie coś nie styka ale i tak nie jest źle. Z konwencjonalną kuchnią też ludzie eksperymentują i też czasami im nie wychodzi. Doszłam już dlaczego moje ostatnie kotlety wyszły zbyt gorzkie, to przez tymianek, do kotletów ryżowych smażonych na patelni jest boski, ale do suszarki niestety się nie nadają :] Suszarka super rzecz ale w pierwszej kolejności zainwestowałam w wyciskarkę, to dopiero git maszyna :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...