OBSERWUJĄ

czwartek, 23 maja 2013

DUŻA MOTYWACJA!

Hej, wybaczcie notoryczną nieobecność, ale ostatnio skupiam sie maxymalnie na korzyściach wpływających na moja osobę. Sprawdzam różne patenty, jeśli okażą się wartościowe to wszystko przekażę tu :D Moje eksperymenty polegają głównie na diecie witariańsko-wegańskiej (wyciskanie soków i od dziś suszenie żywnosci). Porwałam sie kilka dni temu na sernik bez jej i innych odzwierzęcych produktów, których do cias sie używa (w sumie nie wiem jakich sie używa bo nigdy nie byłam dobra w gotowaniu, a pieczenie to też gotowanie :P). Mój sernik smakował ok, wyglądał za to jak gluty, taki niedorozwinięty sernik :D ...dalej robię P90x, za tydzień kończe 3 miesięczny trening i chyba zrobię go jeszcze raz (P90x2 to chyba jeszcze za wysoki level dla mnie). Wrzuce oczywiscie foty porównawcze. Jak na moje oko, progres jest, tyle że bardzo powolny (mam jeszcze ze 3 kg fatu, w samej tylko dolnej części brzucha!Hehehe),. Nie robi mi to wiele bo i tak trenowac mam zamiar jak najdłużej będę mogła. Podejrzewam,że niektóre osoby miałyby lepsze efekty ode mnie więc nie sugerujcie się, jest mnóstwo osób, które efektami po P90x biją po oczach!Dziś tak w ramach przypomnienia, że żyję i ciągler działam w swoim wrzucam ciekawą motywację dla wszystkich lubiących ból :D


POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...