OBSERWUJĄ

niedziela, 26 maja 2013

JAKIE MLEKO ROŚLINNE DO KAWY?

żeby nie było, że jestem taka święte (daleko mi do tego:P) napiszę, że z regularnych używek pijam kawę! Oczywiście z mlekiem roślinnym, dziś z pozostałością przy robieniu wczorajszego sera z nerkowców. 

To mleko jest idealne do kawy, daje posmak orzechowy i jest bardziej tłuste niz ryżowe, jak wiadomo orzechy mają dużo tłuszczu. Nerkowiec jest nasionem i tluszczu ma mniej niż orzechy za to na pewno więcej niż mleko ryżowe i nawet sojowe. Najbardziej przypomina mleko krowie i smakiem (tłustawy) i kolorem (ryżowe i sojowe mają słaby barwnik, kawa jest ciemna). 
Kawa z mlekiem orzechowym ma kolor jak na zdjęciu poniżej. 

Ja póki co pije Jacobs Kronung. Zdaję sobie jednak sprawę, że są kawy, które są wartościowe. Myślę ostatnio o zakupie Chi cafe proactive, można ja kupić tu DR JACOBS i w wielu innych miejscach.

Jeśli ktoś nie pije kawy bez cukru (ja akurat nie słodzę) to polecam do słodzenia naturalne słodziki typu stevia lub ksylitol (brzoza). Nie będę sie rozpisywać jakie mają działanie bo możecie sobie sprawdzić w necie, art jest mnóstwo, ważne że są naturalne :) 

Moja dzisiejsza kawka juz wypita, staram sie pić 1 dziennie (tak żeby się delektować każym łykiem), czasami złamie się i wypijam dwie filiżanki, a Wy w czym pijecie? 
Ja w pracy zawsze piłam w kubku, w domu zawsze w filiżance, dziwne :D





POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...