OBSERWUJĄ

środa, 1 maja 2013

W MIĘDZY CZASIE...

...znów sto lat mnie nie było,  nie znaczy, że wszystko się zmieniło!Cały czas regularnie ćwiczę, wrzucam zdjęcia z wczorajszego treningu i standardowo pod poniec miesiąca efekty. Pewnie wiele z Was po takim czasie miałoby lepsze ale cóż poradze tak już mój organizm musi mieć. Przechodze też ostatnimi czasy z diety standardowej, zrównoważonej na wegańską :) Pod koniec maja chce ostatecznie skończyć z witariańską :D Czekam na wyciskarkę i bedę pić dużo soków warzywno-owocowych, efekty będę pokzywac i opisywac, zdrówko!

POZDRAWIAM

HM ;)










6 komentarzy:

  1. Gratuluję efektów! I życzę dalszych sukcesów ♥
    No i chciałam Ci podziękować, bo to dzięki Tobie w grudniu poznałam treningi Ewy i od tamtej pory z nią ćwiczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahhaha HA!Super, ciesze się bardzo :) To już 5 m-c!Gratuluję też Tobie:)Podeślij mi foto na priv jeśli chcesz ;)

      Usuń
  2. Jakby mi się chciało... Muszę się ogarnąć. W piątek kończę wyzwanie z przysiadami, ale co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zawsze jest coś do przetrenowania :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...