OBSERWUJĄ

piątek, 24 maja 2013

ZDROWE CIASTKA!

Hej, 

zrobiłam dziś ciastka. Bez sztucznego cukru, chemii, konserewantów,
barwników, aromatów., niczego! Jak Kononowicz :P
Naturalne zdrowe i słodkie.  

szklanka słonecznika,
szklanka dyni,
szklanka muesli (z lidla),
szklanka płatków migdałowych,
4 daktyle,
3 banany,
0,5 szklanki wiórków kokosowych,
0,5 szklanki siemienia lnianego,
posypać cynamonem,

można wrzucić jakiekolwiek ziarna :D
Jak nie masz daktyli to może wystarczą same banany (trzeba to sprawdzić)
Pieczesz w piekarniku na folii aluminiowej 30 min (temperatura 150 st z nawiewem). 
Jeśli posiadasz suszarkę do żywności do suszysz w tem. do 40 st.


przepis z tej strony, swietne witariańskie przepisy!
Polecam też stronę z przepisami wegańskimi.
Tu jest tyle przepisów, że mój mózg nie ogarnia :)

a tu moje pierwsze suszone przekąski, 
banany nadają sie super jako przegryzka, 
ususzyłam jeszcze pomidory i marchew w razie inwazji obcych :D

teraz w suszarce mam jabłka, obejrzycie jutro :D

P.s. czekolada w tle jest dla gości ale pewnie jest już skamieliną :P




POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...