OBSERWUJĄ

niedziela, 9 czerwca 2013

BANANOWO-TRUSKAWKOWY SHAKE

Hej, dziś trochę słabszy w klorze szejk. A dlaczego?Dlatego bo miałam końcówkę truskawek :P Smakowo podejrzewam, ze był tak samo kozacki jak dzień wcześniej  :)

Skład:

banan,
truskawki,
napój sojowy waniliowy z biedronki,
borówki z lidla (same sieciówki :P).


6 dzień diety warzywno-owocowej, z wagi ubyło 1kg.
Nie było to zamiarem owej diety ale i tak jestem zadowolona bo fat oczywiście jest :P

Nie mogę napisać,że restrykcyjnie przestrzegam diety warzywno-owocowej dr. Dąbrowskiej
bo nie ma w niej słodkich owoców, a ja skusiłam się kilka razy na odrobinę truckawek czy meleonioniuniuniunia :D Wiem, nie ma sie z czego cieszyć bo diata powinna być poniżej 800kcal wtedy istnieje prawdopodobieństwo wyciszenia układu innunologiczego. Może następnym razem mi się uda, na razie kontynuuje tę hydrydę po swojemu. Na swoja obrone mam to, że robię treningi, czasami dwa razy dziennie. W tym tygodniu dwa razy robiłam tylko w piątek ale to przez tę grypę żołądkowa i smowe zachwiania równowagi przez grypę wywołane. Z równowaga nadal są problemy ale  da się je ignorować, bywało gorzej.



a to wczorajsze śniadanie, obiad i kolacja)




POZDRAWIAM

HM ;)

10 komentarzy:

  1. Same pyszności :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za wytrwałość, nie wyobrażam sobie takiej diety w moim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo myślałam o kanapce bez sera :) Po pierwszej okazało się, że to łatwizna :D Trochę zmieniam zupy, znaczy do pomidorówki dałam paprykę...dzis nawet do zupy z kapusty kiszonej dałam pomidory i paprykę, jutro zjeem i zobaczymy co z tego wyszło :D Ważne, że są tylko warzywa i owoce.

      Usuń
  3. wygląda zdrowo i pysznie :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne pyszności, bardzo fajnie ten shake wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, dzięki:P Nie mam alergii na jedzenie tylko nietolerancję,a to zupełnie coś innego. Poza tym staram się eliminować zbędną chemię ze swojego życia no i to zdanie nie bardzo mnie przekonuje

      "Chociaż metoda ta jest doskonale znana nie do końca została poznana reakcja zachodząca w organizmie, podejrzewa się jednak, że następuje zmiana klasy przeciwciał reagujących na alergen."

      ale dzięki za info ;)

      Usuń
  5. Smakowity shake, też lubię je robić :) Zapraszam do mnie http://cruel-opinion.blogspot.com/2013/07/owocowy-shake.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...