OBSERWUJĄ

poniedziałek, 17 czerwca 2013

CHLEB ROŚLINNY I SER ZE SŁONECZNIKA

Hej, przymierzałam się już długo do chleba roślinnego, nadszedł ten dzien i zrobiłam go. Smakowo jest pyszny!Przepis znalazłam w surowych dietach ze zmian których dokonałam to zamiast5 łodyg selera naciowego włożyłam tylko jedną i zamiast 3 szklanek siemienia wrzuciłam dwie. 
Na wierzch sypnęłam gomasio ze spiruliną :)

Przed włożeniem do szuszarki:




Po wyjęciu z szuszarki, chleb cięłam nożyczkami:




z moiim serkiem z nasion słone4cznika, sałatą, papryką i kiełkami, mniam :D


a tu z ogórem kiszonym. Ogórek kiszony i kapusta kiszona to naturalne probiotyki, polecam jeśli kogoś boli brzuch z powodu zjedzenia czegoś nieodpowiedniego lub bólu menstruacyjnego. Przetestowałam i ten sposób dziala :)





Przepis stworzyłam sama dodając swoje składniki do tego

Produkty przeze mnie dodane to:
0,5 szklanki suszonych pomidorów,
1 szklnka nasion słonecznika,
smażona na patelni cebulka,
 smakuje extra!


jak widać i chleb i ser można zrobić bez produktów których nie toleruje :D

POZDRAWIAM

HM ;)

4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że ogórek kiszony i kapusta kiszona to naturalne probiotyki. Pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też do niedawna nie wiedziałam, moja nowa Pani doktor mi o tym powiedziała :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jestem w szoku, że w necie jest tyle fajnych przepisów dla ludzi z nietolerancjami pokarmowymi czyli dla większości :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...