OBSERWUJĄ

środa, 12 czerwca 2013

DIETA C.D.

Hej ponownie!Dużo ostatnio czytam o witarianiźmie (warzywa-owoce), frutarianiźmie (owoce), a nawet liquidarianiźmie (soki), breatarianiźmie (głodówkach). Doszłam do wniosku, ze zrobię tak: pod koniec tego tygodnia zakończy się mój 2 tydzień na warzywach i owocach, 3 tydzień zrobię sobie sokowy, 4 tydzień głodówkowy (z wodą) o ile w  ogóle dam radę, na razie wydaje mi się to nie realne :]. Ludzie to robią wiec może i mi sie uda?Zobaczymy. Wychodzenie z głodówki wygląda tak samo jak wchodzenie tzn. 1 tydzień soków, 2 tyg warzyw i owoców. Moja ostateczna dieta będzie wyglądać dokładnie tak jak moje testy na nietolerancje pokarmowe. Znaczy eliminuję jaja, sery, mleko, pszenicę, kukurydzę, drożdze iu mięso (na nie nie mam nietolerancji ale nie chce go jeść). Ogólnbie rzecz ujmują można moją dietę nazwać wegańską bo będę jeść kaszę gryczną i ryż (2-3 x w tygodniu). Będę mało smażyć (co do tego mam wątpliwości). gdybym wyeliminowała kasze i ryż to nie musiałabym smażyć, gotować i wtedy byłabym na RAW co mnie kusi, yszzz  cieżki orzech do zgryzienie, zobaczymy :)Póki co wrzucam to co ostatnio jadłam :)

tu  ciekawy art o różnych rodzajach wegetarianizmu,
opisane krótko i zwiężle 

na wczorajsze śniadanie był szejk z truskawek i kochanego mango :D



obiad to miała być zupa (z kapusty kiszonej) ale wyszło bardziej jak bigos. 
Gotowałam kapustę a do tego dałam cebulę, marchewkę i paprykę, żeby było bardziej gęstę to zblendowałam paprykę, marchewkę pomidory i seler naciowy i zalałam powyższe.
Oczywiscie dałam przyprawy i natkę pietruszki :)


ciastka mamy bogate w wapń (sezam i mak) odżywcze bo z oleistych nasion (słonecznik, dynia)
słodkie bo do sklejenia dodany banan i daktyle :)


dzisiejszy śniadaniowy szejk: jabłko, marchewka, seler naciowy i melon
wyszło pysznie :)



dzisiejszy obiad: zupa paprykowa ze szczypiorkiem 


POZDRAWIAM 

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...