OBSERWUJĄ

środa, 5 czerwca 2013

DIETA WARZYWNO OWOCOWA - RAPORT

Hej, dzis dopiero drugi dzień mojej diety. Mam kilka rzeczy do przekazania. Po pierwsze daje radę na kawie zbożowej :D (piję dwie, zamiast zalecanej jednej). Po drugie jedzenie jest gotowane ale z przypraw używa sie tylko soli lub pieprzu, wszystko jest bez smaku i wodniste, póki co zachwycona nie jestem. Po trzecie, głodna też nie jestem bardziej mam jakieś dziwne zachcianki, wtedy jeem jablko lub piję herbe z dzikiej róży. Dziś byłam w sklepie i od tamtej pory myślę o melonie. Wczoraj w domu były truskawki, arbuz i banany. Nie jest tak fatalnie, tesknie za słodkimi owocami, lepiej że za tym niz za pizza albo innym syfem. Póki co dieta radości mi nie przynosi, czuje, ze ostatecznie się z czymś złamię, póki co jade do przodu. 

Zrobiłam też dziś standardowe ciacha, nie dla mnie oczywiscie,
dla mamy, która ma o wiele mniej silnej woli niż ja. Chciała dziś kupić jakiś słodki syf, wiec nie miałam wyjściaa, wkurza mnie to bo jeszcze bardziej mi smutno na tej diecie jak widze jak ona te ciastka jee.

W ciastkach jestem już dobra, sądzę,z ę to ostateczny przepis:
blenderujemy 1 banana z 2 daktylami,
wrzucamy pół szklanki słonecznika,
1/4 szklanki siemienia lnianego,
1/4 sezamu,
1/4 dyni,
2 łyżeczki maku (o którym dziś zapomniałam :D)
posypujemy cynamonem,
pieczemy 15 min w piekarniku (150 st. z nawiewem),
lub suszymy w suszarne ok 2 h.



a to moje śniadanie, pół grejpfruta, standardowo woda z cytryną (tego pijam hektolitry dziennie),
sok z marchwi i jabłka (dla mnie, dla mamy i dla brata)




a tu moja hodowla trawy pszenicznej (niestety skoro nie toleruję pszenicy to i trawa pszeniczna odpada, oddam ja siostrze :). O ile wróbel wcześniej wszystkiego nie wyskubie :]







5 komentarzy:

  1. Co to za dieta, na której jesteś, w sensie na czym polega? Pisałaś o tym już wcześniej, bo jakoś mi umknęło? Nie wyobrażam sobie jedzenia bez przypraw, toż to katorga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam nie wymienić diety z nazwy, chodzi o dietę warzywno-owocowa dr Dąbrowskiej

      "Skład diety: Przez okres od kilku dni do kilku tygodni, w zależności od wskazań, zaleca się dietę opartą na warzywach nisko skrobiowych, takich jak na przykład: korzeniowe (marchew, buraki, seler, pietruszka, rzodkiew), kapustne (kapusta, kalafior, brokuł), cebulowe (cebula, por, czosnek), dyniowate (dynia, kabaczek, ogórki), psiankowate (pomidor, papryka), liściaste (sałata, natka pietruszki, zioła). Równocześnie można spożywać niskocukrowe owoce takie jak: jabłka, grejpfruty, cytryny i nieduże ilości jagód. Szczególnie cenne są zielone soki, które pochodzą z zielonych pędów roślin."

      Więcej możesz poczytać pod linkiem poniżej, osobiście marzę teraz o truskawkach, arbuzach, melonie, bananach i innych owocach, chyba po tej diecie swój jadłospis będę opierać na owocach.

      http://ewadabrowska.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2&I

      Usuń
    2. Ale jak rozumiem to tylko chwilowo tak? W ramach oczyszczenia organizmu? Jak długo planujesz być na takiej diecie?

      Usuń
  2. Ciasteczka wygladaja "smakowo"Na pewno skorzystam z przepisu;):)
    Ja kiedys bylam tydzien na tej diecie i nie dalam wiecej rady;( biegalam dodatkowo jeszcze i bylam tak osłabiona ze kosmos.No ale fajna sprawa dla oczyszczenia organizmu z syfu wszelakiego;).W kazdym razie dopinguje całym serduchem i nie poddawaj sie!

    PS- mam nadzieje ze juz z żołądkiem lepiej..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, tak okazało się, ze szybko zareagowałam i na poniedziałkowym bełtaniu się zakończyło:D Dziś wracam do treningów i zaczynam lekko od jogi, 4 dni bez treningu,a wyrzuty jakbym pół roku nie ćwiczyła :D W diecie, dzień 3, na wadze, 0,5 kg mniej, zobaczymy czy Cię dogonię z tym tygodniem :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...