OBSERWUJĄ

piątek, 7 czerwca 2013

GALAXY SHAKE :d

Słuchajcie ino jak to będzie wyglądać!Ten post będzie a la Benjamin Button albo Memento, wszystko od tyłu!Zaczynam od najlepszego bo chętnie bym zjadła, a tak sie nie stało :] A wiec po wieczornym treningosie, który robiłam z bratem (Legs&Back), zaserwowałam jemu i mojej mamie szejka z truskawek i napoju sojowego, waniliowego z biedronki, na wierzch wrzuciłam kilka borówek. Jak widac na fotach najpierw do szklany wlałam zblendowane truskawki, później wlałam soję waniliową,a na końcu wrzuciłam borówki, bez mieszania, dzięki czemu mamy efekt galaxy (ależ jestem twórcza :D). Pochwale sie również, że rano zrobiłam cardio :P Mój plan powinien liczyc się od dziś niestety złamałam jedną zasade diety, ale o tym później :)






odnośnie łamania zasad, napisałam Wam wczoraj o tym, że myśle non stop o melonie, no i stało się kupiłam, i zjadłam połowę, SAMA! Hehehe nAwet nie mam wyrzutów sumienia :)
Ciągle myślę o tym jakby tu wymigac się od tej diety, wymyśliłam, ze przemyce sobie kilka owoców np: truskawek (w diecie dr Dąbrowskiej słodkie owoce są zabronione, można jeść tylko jabłka i grejpfruty). 

stwierdziłam, że skoro nie jestem aktualnie mocno schorowana, trenuję regularnie i od dłuższego czasu dobrze sie odzywiam to taka restrykcyjna dieta chyba nie jest dla mnie konieczna :)
Wyeliminowałam ze swojej diety wszystko (prawie) na co mam nietolerancję, to chyba wystarczy?:)

To prawie to kawa zbożowa (żyto, jęczmień) niestety to zboża glutenowe, na ktore (nie zgadniecie!) 
mam nietolerancje :] tego juz za wiele! Dobra zobacze czy napój z karobu będzie dobrze udawac kawe (crap:( życie bez kawy, chleba i piwa, kto to wymyślił?:)

Jak go nie zjeść?



Wczoraj tak wyszło, że nie zdążyłam wrzucić moich soczków, a wiec robię to teraz,

Na kolację był sok z: botwinka, marchew, jabłko, seler naciowy i pietruszka. Mi smakował ale to kwestia gustu. Tym co lubią słodkie raczej nie podejdzie, seler, pietruszka, ma trochę goryczy.





a to z dziś ze śniadania:

pomarańczowy dla mamy (marchew, jabłko, pietruszka),
błotnisty dla mnie (botwinka, marchew, jabłko, seler naciowy, natka pietruszki)




i po raz ostatni o ciastkach bo to juz zaczyna być nudne, 
proporcje widać na zdjęciu, 
2,5 banana i 5 daktyli blendujemy razem, później wsypujemy nasiona i mieszany
w szklance nr 2 jest muesli z Lidla, nazywa sie chyba crunchy czy jakoś tak




tu jest 1,5 banana i 3 daktyle, później jeszcze dorobiłam bo to nie wystarczyło 


POZDRAWIAM

HM ;)

6 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że znakomity masz ten sprzęt do mixowania owoców i warzyw ;) A truskawki CI wyszły rewelacyjne;)
    Pozdrawiam
    I zapraszam do siebie zastrzyk-endorfin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, zakochałam się w wyciskarce :D

      Usuń
  2. Sama chętnie wypiłabym takiego galaxy shake! A wyciskarki coraz bardziej zazdroszczę (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, tezbym wypiła :D Wyciskarkę polecam, można zrobić mleko ryżowe, sojowe, słonecznikowe, owsiane, migdałowe, sezamowe, z nerkowców, kokosowe (z wiórków lub kokosa) tylko niestety później trzeba wszystko dobrze umyć bo przy okazji wytwarza sie tez olej kokosowy. Z pozostałej masy masz masło (sezam, orzechy),tofu (soja) czy ciasto ryżowe na ciasteczka. Można wyciskać warzywa i owoce: twarde (burak, marchewka), sredniotwarde (truskawki, jagody) z tego juz sokowirówka nie wyciśnie i miękkie liściaste (sałata, szpinak, natka pietruszki)do sokowirowki nie ma co wkładać. Można też mielić zamrożone owoce i w taki sposób zrobić lody (bardzo dobre bo robiłam przed dietą, jeszcze w zamrażalce mam na potem:). Można zrobić makaron/pastę tego jeszcze nie robiłam bo i tak ze zbozami nie bardzo mogę kombinować.

      Na tym filmiku fajnie pokazali różnice między sokowirówką i wyciskarką (ilośc soku, kolor sok) Ja mam oczywiście tańszą wersję :)

      http://www.youtube.com/watch?v=Dac1tw5jrVE

      Usuń
  3. Fajny soczek. Melony też uwielbiam i dieta bez nich była by smutna :(.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...