OBSERWUJĄ

środa, 26 czerwca 2013

INSENITY !

Hej, no cóż zakochałam sie! Insenity wymiata! Teraz nie mam innej opcji, rano będzie insanity, a wieczorem p90x :D Ciekawe czy dam  radę, startuje od poniedziałku z p90x/insenity, w tym tyg robię jedynie insenity rano :)



stary t-shirt mojego clubu capoeira z Poznania. Później zmienilismy barwy na 
(Associaciao de Capoeira Mestre Bimba - do tej pory), a wcześniej bylismy Magia, heheh dużo zmian :D. Niestety obecnie nie trenuję capo bo balans i równoiwaga to tam podstawa, a ja do 100% balansu i równowagi raczej juz nie wróce :/




POZDRAWIAM

HM ;)

4 komentarze:

  1. Piękne ciało!! Kiedyś też ćwiczyłam Insanity, ale był to totalny obłęd:D upocona, umęczona, leżałam na podłodze :-) po każdym treningu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bejbe, ciągle pracuje nad wypracowaniem sylwetki moich marzeń i nie widze końca:) Pot, ból to lubię i tez padam po insanity :D

      Usuń
  2. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam Twoją sylwetkę!
    Poza tym mam teraz przerwę od siłowni bo rzadko bywam w domu więc nie opłaca mi się kupować karnetu więc może poćwiczę trochę w domu. Dużo czytałam o tych dwóch treningach p90x/insenity, myślisz, że jakbym zaczęła ćwiczyć ale nieregularnie to miałoby to jakikolwiek sens? Tak jak pisałam rzadko jestem w domu, właściwie raz w tygodniu, czasem dwa a nie chcę całkiem zaniedbać treningów na okres wakacji,

    OdpowiedzUsuń
  3. ...okres wakacji to 2-3 mc, przerwanie na tak długi okres treningów będzie wiązać sie z ponownym wdrożeniem się w tryb sport, po 2-3 mc lenistwa nie bedzie Ci się chciało, będzie jakbyś zaczynała od nowa. Lepiej robić jest trening nieregularnie niż w ogóle, przynajmniej dla zachowania kondycji. Jeśli chcesz schudnąć czy wyrzeżbić się to raczej wskazany jest regularny trening i dieta (oczywiście dużą rolę ma Twoja fizjologia, niktórzy szybciej osiągają rezultaty inni wolniej. Tak czy siak, trening zawsze ma sens i można go zrobić wszedzie, wystarczy nosić programy na penie i odtwarzać na jakims lapku :)P90x (mniej spalanie, więcej rzeżba)Insanity(mniej rzeżba, więcej spalanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...