OBSERWUJĄ

środa, 19 czerwca 2013

JADŁOSPIS DZIEŃ DZISIEJSZY :d

Mój dzisiejszy jadłospis (bez zbędnego gadania). 

śniadanie: szejk z 2 brzoskwini



II śniadanie, szejk z 1 brzoskwini, pół jabłka i 6 truskawek, łyżeczki sezamu,



obiad, nie zgadniecie tez szejk :D
pomidor, pół papryki czerwonej, kilka liści sałaty, łodyga selera naciowego,
teraz dam mniej bo za bardzo waliło selerem, a ja go jakoś nie uwielbiam, przyprawy i koperek do posypania,




kolacja, szejk 1 brzoskwinia, 1 jabłko, 6 duzych truskawek, łyżeczka maku (dużo wapnia)




pocieszenie po wizycie u dentystki :)
Jak wiecie planuję wyjazd do kanady pod koniec sierpnia wiec mam bana na ciuchy :(



POZDRAWIAM

HM ;)

4 komentarze:

  1. Super gacie! Serio <3
    A co do jadłospisu to się powtórzę - podziwiam,ja nie wytrzymałabym na samych szejkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, po 8pln, w takim podrzednym sklepiku "Pepco" :P...jakbyś była na bezludnej wyspie to nie miałabyś innej opcji :P Ja zachęcam do walki z chemią i koncernami, poza dobrym wyglądem i samopoczuciem, gwarantujesz sobie lepsze zdrowie i pozytywne myślenie :)

      Usuń
  2. i po co pokazywać tak obleśne gacie? totalne bezguście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ja w nich wyglądam dobrze, nie martw się na pewno znajdziesz jeszcze gdzieś dla siebie barchany :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...