OBSERWUJĄ

środa, 19 czerwca 2013

KOLEJNY DZIEŃ Z SZEJKAMI I P90X!

Hejka, podsumowując P90x zapomniałam dodać o jednej rzeczy, która mi sie w tym programie nie podoba (tak s wady, a raczej tylko jedna:P). W p90x nie podoba mi się ab ripper (trening na brzuch) chodzi o to, ze w trakcie pierwszych 3 ćwiczen niesamowicie boli mnie odcinek lędźwiowy. Tłumacz sobie to tym iż: mam trzaskające biodro, które w tego typu ćwiczeniach przeszkadza, dwa mam wadę postawy (hiperlordoza lędzwiowa). pewnie dla osób z normalną postawą ten trening nie będzie bolesny. Ja w tej turze  p90x robię ABS core plus i ten trening jest dla mnie mega :D Dziś były Arms&Shoulders i właśnie ABS core plus. 






i frytki na kolację:P


POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...