OBSERWUJĄ

czwartek, 6 czerwca 2013

MIGDAŁOWA JAJECZNICA I LEKTURA :d

Hej, z dnia na dzień co raz lepiej, już tak obsesyjnie nie myślę co mogłabym zjeść, a czego nie jeem :] Postanowilam zamrozic truskawki i inne owoce na potem :D Z kulinariów, zrobiłam dziś orzechową jajecznicę, niestety nie mogłam spróbować (nie zgadniecie na migdały mam też nietolerancję :D) po diecie zrobie sobie taką w wersji z nerkowcami :D. 

Przepis wzięłam z surowych diet  a propos fajna stronka :) Jest nawet filmik z gotoweania :D
Mamie jajecznica smakowała, a ona najczesciej wybrzydza więc musi być dobra :)





Z uwagi na wgłębianie się w temat zamówiłam kilka książek,
niestety żadna nie ma kolorowych obrazków z przepisami :(
Jeszcze taką znajdę :D anglojęzycznych pozycji jest mnóstwo, 
gorzej ze znalezieniem w języku polskiem. 
Cenowo te nieobrazkowe tez mi bardziej odpowiadają:P


POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

  1. nigdy takiej nie jadłam, musi być pyszna! ciekawi mnie ta Twoja dieta, chociaż ciężko jest mi podejść do potraw wegańskich, obawiam się nabawić niedoboru białka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ehhh, moja dieta jest oczyszczająca i trwa 6 tyg max, można ja stosowac, 1 tydz, 2 do 6-u. Będąc na niej marzę o potrawach wegańskich :D Jest ogromna różnorodność, kwestia znalezienia dobrych przepisów. Wystarczy odwiedzić chociażny ten link:

      http://zwegowani.pl/

      lub kliknąć w przewodnik po blogach wegańskich, na dole z lewej strony. Jeśli o białko chodzi to jest go mnóstwo w produktach nie będących odzwierzęcymi, np roślinach strączkowych: fasola, ciecierzyca, soczewica, groch i soja (o ile nie masz nietolerancji na soję i nie jest to soja GMO). Jak zagłębisz sie w temat to zobaczysz, że nie ma z tym problemów, za to jest wiele ciekawych przepisów i nie tylko :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...