OBSERWUJĄ

czwartek, 6 czerwca 2013

MOTYWACJA, OWOCE I WARZYWA :d

Słuchajcie, pewnie jak są tu osoby, które trenują i są weganami to nie będzie dla nich nowość. Podejrzewam, że są też tacy, którzy ani z jednym ani z drugim nie mają wiele do czynienia. 

Dla wszystkich, którzy przymierzając sie do weganizmu, witarianizmu czy trutarianizmu oraz treningu (yeaaaash, bo SIŁA! musi być!:d) wrzucam tego oto linka. Bohaterowie filmu to para, Frank Medrano to mój guru :D nie dość, ze gościu zyje na warzywach i owocach to jeszcze ma tyle siły, szkoda, ze zajęty :D Film jest ze smoga wiec trzeba przeżyć reklamę ale warto, WARTO POCZEKAĆ,  YEAAAAAAAAAH :D





a poniżej motywacja dla każdego sportowca, zapewne z wieloma tekstami się zgodzicie :)


POZDRAWIAM

HM ;)

8 komentarzy:

  1. Jeden z lepszych motywujących filmików, jakie oglądałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No szacun wielki!!!! Ja z moimi plerami to bym sie połamała;):)Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkąd zaczęłam robić jogę to ból pleców po treningach zniknął, drążek tez na plecy daje :D

      Usuń
    2. Tez joge przed ciążą ćwiczylam i fakty nie było bóli ...no ale potem sie znowu zaniedbało;(
      trzeba pilnie zacząć dżogować;):)

      Usuń
    3. no helooooooo, raczej!Joga wymiata, a najlepsze jest to, że hardcory, które pakują na siłce (męskie i damskie) po pierwszym treningu wymiękają bo sa za słabi, hyhy :D (nie, że miałam łatwiej, z miesiac chodziłam jak pokraka :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...