OBSERWUJĄ

czwartek, 13 czerwca 2013

POŻYWIENIE

Hej, standardowo wrzucam co zjadłam (oczywiście tylko dania główne bo jeem dużo jabłek między posiłkami).

Śniadanie:
kapusta kiszona, marchew, cebula i szczypiorek


II śniadanie:
szejk truskawkowy z napojem sojowym waniliowym


obiad:
miała być zupa szczawiowa ale jak zawsze za dużo było wody więc zblendowałam pomidora, papryke, cebulę i seler naciowy i tak powstał sos, do tego wrzuciłam papryke i cebulę, szczaw i szczypiorek, natkę pietruszki. Przyprawy wiadomka różne i dużo :)


kolacja: melon


tu przetwory dla mamy weganki :)
serek dyniowy, przepis ściągnęłam z surowych diet, fajna stronka, polecam :)


a tu smalec sezamowy:
moja imaginacja
szklanka sezamu moczona przez noc w wodzie,
sezam wyciśniety z soków (z tego powstało mleko),
do tego smażona na patelni drobno posiekana cebulka,
2 łyżeczki siemienia lnianego,
łyżeczka oregano, bazyli, 
sól i pieprz do smaku


POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...