OBSERWUJĄ

czwartek, 13 czerwca 2013

RAW TORCIK (PIRAMIDA) BANANOWY!

Hejka, dziś zrobiłam torcik bananowy, alternatywna nazwa to piramida dlatego gdyż miałam za dużą tortownicę,. Kupiłam ją myśląc, że ma średnicę 16 cm, a miała 26 :] Brawo dla mnie :)

Przepis znalazłam na raw soul kitchen, wklejam zdjęcia z poszczególnych warstw. Zaznaczam, że dałam zamiast 0,5 szklanki agawe tylko 1/4 i zamiast 8 łyżek oleju kokosowego 8 łyżeczek. Torcik i tak jest słodki :) Spróbowałam  i polecam:]


spód: zblendowane z wiórków kokosowych (szklanka) i daktyli (szklanka). zamiast daktyli można użyć rodzynków czy suszonych moreli


warstwa bananów z odrobiną soku z cytryny


posypane karobem (można użyuć kakao)


zblendowane nerkowce (moczone przez noc) z olejem kokosowym, syropem z agawy (można użyć miodu) i resztą (już nie pamiętam co to było :) korzystajcie ze żródła :)


znów banany


znów masa nerkowa (zastygło dzieki olejowu kokosowemu po kilku h w lodówce).
Wierzch posypany karobem i wiórkami kokosowymii







3 komentarze:

  1. mmmm:D wygląda bosko!! Zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny przepis, ale to musi być mocno kaloryczne ze względu na użyte składniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie: daktyle, olej kokosowy, nerkowce, syrop z agawy, same słodkie i kaloryczne rzeczy dlatego wystarczy jeden kawałek do kawy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...