OBSERWUJĄ

poniedziałek, 17 czerwca 2013

WARZYWNO - OWOCOWY JADŁOSPIS, DZIEŃ KTÓRYŚ TAM :d

Kolejny raz okazuje się, że wszystko co robimy jest kwestią przyzwyczajenia. Jak zaczynałam moją dietę warzywno-owocową to liczyłam minuty, godziny aż w końcu po trzech dniach mi przeszło. teraz idzie trzeci trydzien bez pieczywa co dla mnie było największym wyzwanie, dałam radę!Od jutra chcę przejś na szejki, kolejny razm nie wyobrażam sobie tego (tak jak na początku życia bez standardowego chleba). Jutro podejmę próbę, zobaczymy kto wygra :D 

wrzucam moje jedzonko i dla tych, którzy myślą, ze trening przy takim jadłospisie to bzdura treningowe poty :D


śniadanie: cebula, szczypiorek, czerwona kapusta (dużo wapnia), marchew, 
papryka, nasiona słonecznika


obiad mamy: kotlety ryżowe, 2 szklanki ugotowanego ryżu,1  łyżka mąki ziemniaczanej (zamiast jaja)  1 łyżka tymianku, 3 łyżki posiekanej natki pietruszki, drobno posiekana cebula i drobno posiekane 3 kolorowe papryki (zółta, zielona, czerwona), łyżeczka soku z cytryny, łyżeczka otartej skórki z cytryny, sól, pieprz, bułka tarta do obtoczenia. 


kolacja:


szejk: 1 daktyla, kilka truskawek, brzoskwinia


POZDRAWIAM

HM ;)

7 komentarzy:

  1. Ten szejk i kotlety mnie zaciekawiły;-) kotlety smażysz na oleju??

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tego kolorowego żarcia, u mnie ostatnio króluje karkówka z grilla, nie ma się czym chwalić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat kiełba z grilla z mięsa najbardziej mnie ciągnmęła, pewnie przez przyprawy, teraz jest już dobrze...a kolorowe żarcie zawsze możesz sobie zaserwować, w necie jest baaaaaaaaaardzio dużo roślinnych przepisów jeśli lubisz takie zabawy i masz sprzęt

      Usuń
  3. ale mało jesz, ja bym nie miała siły chodzić a co dopiero ćwiczyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeee, to tak nie działa :d Najpierw musisz do tego przyzwyczaić organizm, pierwsze 3 dni jest się głodnym, później organizm się prezyzwyczaja. Warzywa i owoce trawią się ok godziny, metabolizm na bieżąco pracuje, a jak jest głodny to "zjada" tkankę tłuszczową. Spróbuj tak jeść 5 dni i zobaczysz, że po 3 nie czujesz głodu, z wagi wiadomo spadnie, jak jesteś szczupła to pewnie ok 1,5 kg jak jesteś cięższa to więcej . Przy spalaniu tłuszczu zawsze spla się jakas ilość mięśni ale o to nie musze sie martwić bo trenuję każdego dnia (poza niedzielami). Stopniowe wprowadzanie tej diety nie grozi ani brakiem siły, ani głodem (poza pierwszymi dniami, kiedy bardziej psychicznie człowiek uzalezniny jest od jedzenia). POLECAM BEZ STRACHU. aha jeszcze jedno, w pierwszych dniach gdy zaczynałam i bylam głodna to jadłam duuuużo jabłek :)A ogólnie sposób swojego odżywiania zmieniam od kilku miesięcy, zaczęłam oczywiście od wyrzucenia słodyczy, później mięsa, później nabiału, i ostatnio zbóż typu pszenica, zboże, kukurydza. Oczywiście przez te miesiace kilka razy złamałam postanowienia ale najważniejsze żeby się nie poddawać i lecieć dalej, za którymś razem pokusy znikną :) Na blogu wrzucałam kiedyś sportowców, którzy w ten sposób się odżywiają i mają super efekty, pooglądaj na YT jest tego mnóstwo, najbardziej znana dieta na owocach dla sportowców to 811, ale jest też mnóstwo wegan, njwazniejsze jest żeby podjąć tę decyzję i powoli zacząć eliminowac toksyczne jedzenie ;)

      Usuń
    2. to zdjęcie z avatara jest Twoje?Widzze tam dziarę na klacie i zaczynam się jarać :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...