OBSERWUJĄ

niedziela, 30 czerwca 2013

WCZORAJSZY JADŁOSPIS

hej, wrzucam moje warzywno-owocowe pożywienie

standard ciasteczka do kawki,

śniadanie szejk: nektarynka, małe jabłko, 6 truskawek, garść jagód, 100 ml mleka sojowego waniliowego



dodatki do II sniadania, o tej porze dnia najczęściej piję kawę z czymś s lodkim :)



obiadf: chłodnik, zblendowany pomidor, rzodkiewka, kiełki, sól pieprz,
później zjadłam drugi obiad :D (tak po 2 h?)
Sajgonka: cebulka podsmażona na patelni, dodane pieczarki, papryka z tymiankiem solą i pieprzem dusiłam pod przykryciem na patelni. Później dodałam dziki ryż po przestygnięciu zawijałam w papier ryżowny. Na końcu kotlety podsmażyłam na patelni. Dobre to było ale sporo tego smazenia
(mam lekkie wyrzuty sumienia).



ziemniaki posypane gomasio ze spiruliną i posypką ze zmielonych ziarem siemienia lnianego


kolacja: melon,


podwieczorek: produkty na budyń: avocado, banan, truskawka, jagody,
dokładny przepis znajdziecie tu 



a tu prezent, który otrzymałam od taty :P
bio bakłażan i pomidory :D



POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...