OBSERWUJĄ

niedziela, 23 czerwca 2013

WOODSTOCK FRUIT FESTIWAL

Hej, w weekend dałam ciała, zjadłam kotlety ryżowe, taaaak wiem nie ma w nich mięsa, ani nic odzwierzęcego, niemniej jednak zawaliłam dni szejkowe. Miałam wyrzuty sumienia, z jednej strony to dobrze, z drugiej wkurzam się, że mam jeszcze taką słabą wolę. Ciężko odzywiac sie w taki sposób jak reszta w domu jee coś zupełnie innego (co jeszcze pamiętasz). Wiem, ze to złe, ale wiecie jak to jest z nałogami, ciągną tak czy siak. Zakupy w supermarkecie to tez jakiś kosmos, z każdej strony patrzą na Ciebie jakież żywnościowe mutanty. Na szczesie jeśli o supermarkety chodzi to juz jestem na to uodporniona i mam wrażenie, ze jestem na froncie wroga. Najlepszą opcją jest robienie zakupów w sklepach organicznych, z czego oczywiście korzystam. 

Koniec z postanowieniami, od jutra jade dalej z owocami i warzywami ale już nie tylko w formie szejków. Na blogu chwalić lub żalić się już nie będę (poza tym ile razy można wrzucać kolorowe szejki? Nom chyba, ze zrobie coś nowego, mam kilka zamierzeń na ten tydzień :)

Treningowo jestem przy 4 tygodniu, wiec to tydzień regeneracji, cieszy mnie to bardzo gdyż łapy bolą :) W tym tyg zmieniłam sobie hantle na 5kg, a zmiana obciązenia (nawet o 0,5 kg, jak teraz w moim przypadku) zawsze wali po mułach :).





...a tymczasem polecam obejrzeć promo do


a tu opcje europejskie

FRANCJA

HISZPANIA

jak wiadomo uwielbiam wszelkie woodstock, na taki chętnie bym pojechała,
póki co wystarczy mi ten w sierpniu, w Kostrzynie :D
Już nie mogę się doczekać, 
to moja 5 czy 6 edycja :D

POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

  1. W moim przypadku będzie to już 6 Woodstock :) Oby się udało pojechać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...