OBSERWUJĄ

wtorek, 4 czerwca 2013

ZAPAŁ JEST!SIŁY NIE MA :]

Hej, złośliwość losu!Miałam piękny plan, dieta, p90x, i badania krwi, żeby móc je po diecie porównać. Wszystko ustalone na jeden termin - 3 czerwca (poniedziałek). Niestety!Wczoraj cały dzien spędziłam na zwracaniu tego co zjadłam :/ Prawdopodobnie złapałam grypę żołądkową w piatek w ośrodku zdrowia :/ W pierwszej wersji badania krwi miałam zrobic w piątek, niestety były tak drogie, ze nie miałam ze sobą tyle gotówki i przełożyłam to na poniedziałek. To chyba przez brak pokory i chęć zrobienia wszystkiego na raz, no cóż ciągle nie umiem sie tego pozbyć i wyluzować. A wiec wczorajsza dieta raczej nie została zrealizowana bo i tak wszystko zwróciłam, trening oczywiscie nie został zrobiony (żaden) z powodu osłabienia. Dziś z żołądkiem jest juz lepiej, za to ciągle kręci mi sie w głowi, pewnie ma to związek z SM, drętwieje mi też lewa polowa twarzy. Poprzednio przy grypie żołądkowej (w listopadzie) też tak mialam, ostatecznie trafiłam na sterydy:/ Mam nadzieję, ze tym razem nie będzie tak ostro bo to zawsze rozwala mi dietę i trening, nie mówiąc już o motywacji. Na pocieszenie wrzucam ciastka, które zrobiłam w nd ale ich nie jadłam, podobno trochę twardawe, to ciastka ryżowe, oczywiście zrobiłam je przy okazji robienia mleka, wyciskarka trochę miała problemów (mimo moczenia ryżu przez całą noc), ostatecznie dała rade. Trzeba ryż wrzucac małą łyżeczką i może trochę dłużej moczyć :)


P.S. trzymajcie kciuki za szybki powrót do stanu uzyteczności :)

POZDRAWIAM

HM ;)

8 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością po zanurzeniu w herbacie ciastka byłyby ciut miększe i nadal pyszne :) Ja bardzo lubię tak moczyć sobie bardziej twardawe ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zawirowaniach jak w "Modzie na sukces" wracam do żywych. Na początek Ci oczywiście życzę zdrowia ( w ch*j!) i obiecuję się odezwać niedługo via @.

    Nie daj się tam!
    Pzdr,
    MadAsSun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooooooooooooo w końcu!Już myślałam,że zeszłaś z tego ludzkiego padołu, ślij maila :]

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...