OBSERWUJĄ

piątek, 12 lipca 2013

DRES W KUCHNI

Hej, do tej pory nie wrzucałam moich kulinarnych porażek ale dzisiejsza mnie zauroczyła :] Miałam wrzucić piękne ciasteczka, widać entuzjazm na mojej twarzy przed włożeniem do piekarnika...niestety!Zapomniałam wyłaczyć na czas i z ciastek wyszły straszne bambusy, 
zjeemy tak czy siak :D



a to efekt końcowy :]


 dawno nie wrzucałam swoich posiłków, wiec teraz je publikuję:
standardowo ciacho do kawy



taki jakby obiad z posypka z siemienia lnianego i gomasio ze spiruliną.
Wiecie, ze kalafior jest kwiatem?Niedługo zrobię o tym posta :D


po treningu:







a teraz pytanie, do moich żółtych włosów taki rozjasniacz z efektem płukanki chyba sie nie nadaję?Chyba popełniłam błąd...do dresiku z fioletowym paskiem platyna by pasowała, ale na dłuzej raczej nie chce miec siwizny na głowie, zna sie ktos na kolorach włosów, możecie coś doradzić?


POZDRAWIAM

HM ;)

3 komentarze:

  1. ciasteczka wygladaja swietnie hehe :D:D ale takiego koktajlu z owocow to bym sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szejki wymiatają, nie mogę sie nimi najeść :D szkoda, że sezon truskawkowy/malinowo/jagodowy może sie skończyc w każdej chwili :o trzeba korzystać póki mozna :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...