OBSERWUJĄ

środa, 17 lipca 2013

INSANITY ROCKS!

Joł joł Laski!Mija 4 tydzień insanity, mega podoba mi sie ten program, kondycja wzrasta, sądziłam że playo jest masakrą,a teraz wykonuje je z nizszym tętnem (tak czuje, bo nie sprawdzam :). 

Zrobiłam tez w tym tyg 3 razy hip hop ABS, co prawda nie czuje sie tego treningu bo w porównaniu z px czy insanity to zabawa, nie dość, że tańczysz to jeszcze treningi są krótkie :) Jak ktoś nie ma pojęcia o sporcie to od tego treningu powinien zacząć, sądze, zę nie ma opcji żeby sie zrazić. Ja jestem lewa nogą jeśli chodzi o jakikolwiek tanieć wiec ucze się giętkości, oddycham jakbym trenowała z hantlami i sztywna jestem jak kołek, heheh mam nadzieję ze po miesiacu zmiękne w tym względzie. Tytmczasem wrzucam kilka spoconych fot potreningowych :D SIŁAAA!







tak tak, powagi nie dało sie zachowac :)


POZDRAWIAM 

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...