OBSERWUJĄ

niedziela, 21 lipca 2013

JAK WYGLĄDA WITARIAŃSKI DZIEŃ Z TRENINGIEM?

Hej, z uwagi na to, że lubię planowanie i organizację (która w moim przekonaniu jest kluczem do sukcesu, w osiąganiu wyznaczonych sobie celów) to dziś opiszę jak wygląda mój witariański dzień z treningiem :D Oczywiście wszystko co zwiazane z fanatyzmem mija się z celem i prowadzi do zaburzeń psychicznych (:p) tak i u mnie jeśli wyskoczy mi cokolwiek co zaburzy mój rytm dnia to nic strasznego sie nie stanie:) Weźcie też poprawkę na to, że opisany dzień to dzień osoby nie pracującej, która może poświęcić swój czas na trening i dietę. 

1. POBUDKA ok. 9.00-10.00,

Wypijam szklankę wody z cytryna i szklankę zwykłej wody, 
robie to w trakcie 30 minut relaksu i mentalnego przygotowanie do treningu. 

Czas relaksu można skrócić tylko proszę uważać żeby sie nie zakrztusić wodą :P

2. PORANNY TRENING ok. 9.30-10.30,

Obecnie jest to u mnie Insanity, które trwa max 60 min.
W trakcie wypijam szklankę wody, można więcej ale ja jak szybko piję to się w trakcie tego zapowietrzam bo w przerwach brak oddechu :D
Po treningu szybki prysznic (ja robie sobie jeszcze masaż z kawy w okolicy korpusu, uda, poslandki, brzuch, w ramach profilaktyki cellulitu :)

Przepis na taki domowej roboty peeling możecie znaleźć u PSYCHODIETETYCZKI

mój wygląda tak :) Dobry sposób jeśli ktoś każdego dnia pije kawę, jak ja :)


3. ŚNIADANIE ok. 11.00-12.00,

(do 2 godzin po pobudce i ok 30 min po treningu) wypijam kolejną szklankę wody oraz zjadam pierwszy posiłek (śniadanie), który u mnie jest owocowym szejkiem,(póki jest sezon to robie sobie słodkie szejki, z owoców sezonowych). Wypijam szklankę wody z cytryną. 


4. KAWA I CIASTKO ok. 13.00,

kawa z czymś słodkim (ciasto wegańskie, lub witariańskie) 
ciasta akurat można sobie podarować, 
co za dużo tłuszczu to nie zdrowo (dotyczy ciast witariańskich, z orzechów i nasion). 
Aktualnie jeszcze jestem na etapie zjadania ciast ale juz bardziej wegańskich (okara, tofu, kasza jaglana, daja energie i nie są tak tłuste jak orzechowe).


5. ŚNIADANIE II ok.14.00,

2 kanapki na waflu ryżowym lub na innym chlebie, np roślinnym suszonych w dehydratorze (opcja witariańska) lub chlebie KR-IRL z kaszy jaglanej i ryżu (opcja wegańska).
Staram sie to robić na zmiane, tak żeby nie wyhodowac sobie nowych nietolerancji pokarmowych :D.
Szklanka wody lub wody z cytryną, w zaleznosci od tego na co mam ochotę.

jagodowy:


6. POPOŁUDNIOWY TRENING ok. 15.00,

szklanka wody przed treningiem (czasami jest to ta sama co po śniadaniu II)
Hip hop ABS (trwa do 30 minut) trening przyjemny i zabawny, 
luźne ciuchy, które sie nie spocą. W trakcie treningu nie piję wody, pije ją po treningu.

7. OBIAD ok. 16.00-17.00,

najcześciej jakaś zupa lub obiad typu II danie (kotlety sojowe, sałatka ze świerzych warzyw, ziemniaki, ryż lub kasz gryczana, jaglana). Wypijam szklanke wody lub wody z cytryną, w zalezności od tego na co mam ochotę.

dziś krypnik z kaszą gryczaną


8. WIECZORNY TRENING ok. 18.00-19.00,

przed treningiem szklanka wody,
w trakcie szklanka wody. 
Po treningu prysznic i...oczywiscie szklanka wody :P

9. KOLACJA ok. 19.30-20.30,

ok. 30 min po treningu.
Po treningu też piję szejka, często zielonego oraz wypijam szklankę soku wyciśniętego na wyciskarce, sok wyciskam głównie z warzyw. 

10. PODWIECZOREK

przeważnie jakieś owoc (jabłko najczęściej) lub
kanapka na waflu ryżowym z warzywami, posmarowana domowym ketchupem lub jakąs pastą ze słonecznika. Po jedzeniu szklanka wody.
treningu i jedzenia.


Uśredniając spożycie wody: 3 treningi x 3 szklanki, przed , w trakcie i po treningu to: 
9 szklanek (250ml) = 2,25 litra dziennie czystej wody, w okolicy samych treningów.

Z cytryną pijam w między czasie. Ogólnie bardzo dużo piję wody :)
W tej rozpisce brakuje szklanicy wody w trakcie hip hop ABS, za to rano piję dwie, do tego dochodzi picie jak mi sie zachce. Myślę, ze śmiało ponad 3 litry dziennie piję. 

11. SEN

Niestety, chodzę późno spać, między 24.00, a 2.00 :]
Wam Drogie koleżanki zalecam chodzenie spać, zgodnie z naturalnym cyklem człowieka, 
nie później niż 24.00.

PRACUJE NAD TYM !:)

zdrowo jest spac min 8 h, jak ktoś trenuje i potrzebuje to nawet 9h.
Pamiętajmy, że w trakcie snu regeneruje się organizm.
Człowiek wyspany to człowiek zrelaksowany!


...i wiecie co Wam jeszcze powiem?

SIŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D
dziś niedziela, mój dzień odpoczynku i solidaryzuję się z chłopcem na zdjęciu :)

aha, jak jestem głodna między posiłkami to zjadam jakiś owoc, przeważnie jabłka bo je uwielbiam :)

POZDRAWIAM

HM ;)

6 komentarzy:

  1. przeczytałam... opychając się lodami:) i zaczęłam się nagle stresować, że teraz, kiedy jestem w domu, dzień upływa mi na transkrypcjach, moim codziennym środkiem transportu przestał być rower, a na słodyczach nie oszczędzam jak przez ostatnie pół roku, to wyhoduję sobie uda giganty:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak w ogóle to zastanowił mnie ten peeling z kawy. jeśli pijesz bezkofeinową, to czy on dalej jest skuteczny?

      Usuń
    2. słuszna uwaga!Robię to profilaktycznie, ale fakt może to czynność bezsensowna, musze rozpoznac teren ;)Dzieki za podpowiedź ;)

      Usuń
    3. eeeeee tam, nie ma się czym stresować, w każdej chwili można podjąć decyzję o zmianie nawyków zywieniowych i wprowadzeniu treningu. Później trzeba to zacząć powoli wprowadzac w zycie...poza tym, na diecie owocowo-warzywnej (nie mówiąc już o 811) wiekszość kalorii (energii) dostarczamy z weglowodanów prostych. Cokolwiek zjeesz niezaleznie czy to tłuszcz czy białko to nasz organizm i tak musi zamienić to w cukier, który zasili energią nasze organy, mięśnie, tyle że musi trochę popracować zanim te tłuszcze i białko zostanie zamienione, z weglowodanami ma prościej bo nie musi ich zmieniać dlatego jedzenie weglowodanów prostych (cukier owocowy, fruktoza) od razu daje nam energię bez wysilania się organizmu... lody tez lubię tyle,że zamrażam sobie owoce,a później je blenderuję i nie mają zadnej chemii, w przeciwieństwie do kupnych, prosty sposób, a zdrowy i słodki :)

      Usuń
  2. Wyglądasz super, efekty są świetne:)
    Basia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...