OBSERWUJĄ

niedziela, 21 lipca 2013

JAK WYSTARTOWAC Z TRENINGIEM?

Hej, postanowiłam zrobić sobie posta przypominającego 
jakie programy przerobiłam i z jaką czestotliwością (póki jeszcze to pamiętam:)
Kilka dni później Mokah stworzyła podobną akcję wśród bloggerek, wiec dołączam :D

NAJSŁABSZE PUNKTY:

1. Brzuch,
2. Uda,

OPIS OSOBY:

1. Wzrost: 154 cm,
2. Wiek: 30 lat,
3. Ciąża: nie,

START:

17 września 2012:



1. Od września 2012 zgodnie z programami, co drugi dzień:

- Ewa Chodakowka -  Spalanie i modelowanie - wrzesień/październik 2012,


- Ewa Chodakowka -  Turbo spalanie - listopad/grudzień 2012,

Jak sie dobrze przypatrzycie to widać,że w pażdzierniku wyglądałam lepiej niż listopadzie.
Niestety w listopadzie miałam rzut SM i musiałam udac się do szpitala na sterydy. 5 dni pakowania w siebie solu medrolu, 500ml dziennie,  2,5 litra sterydów w czasie 5 dni, dawka jak dla konia!Kazdy SM-owiec zna to gorzko-słodkie uczucie (z jednej strony pomaga, a z drugiej te pieprzone skutki uboczne). Pewnie wielu z nas tak jak ja na zdjęciu poniżej jest wtedy spuchnięta, blahhh. 5 dni w szpitalu i kolejny tydzień doliniarskiego żarcia co popadnie. Na szczęscie po tygodniu się ogarnęłam i wróciłam do diety i treningu. W grudniu opuchlizna już zeszła i progres treningowy ruszył :)

Niestety z treningiem, przy SM wygląda to właśnie tak: dwa kroki w tył, jeden do przodu.
Cóż zrobić, choroba nie wybiera i trzeba brnąc do przodu!
Tako i ja robię nieustannie, mając nadzieję, że tych przeszkód będzie jak najmniej,
trzymajcie za to kciuki! :)



-Ewa Chodakowska - Trening z gwiazdami - styczeń/luty 2013,



2. Od marca 2013 każdego dnia (poza niedzielami),



- Ewa Chodakowska - Modelowanie, max spalanie - marzec 2013,
- Beach Body - P90x (wersja classic, 1 trening dziennie) - marzec/kwiecień 2013,

3. Od maja 2013, 2 treningi dziennie:


maj/czerwiec 2013
- Beach Body - P90x (wersja double, 2 treningi dziennie, rano i wieczorem),

4. Od lipiec 2013, 3 treningi dziennie:


- Beach Body - Insanity - rano,
- Beach Body - Hip hop ABS - po południu,
- Beach Body - P90x - wieczorem,

w sierpniu plan jest taki sam jak w lipcu,

TERAZ PORÓWNANIE 10MC WRZESIEŃ 2012-LIPIEC 2013
i widać jak mi się blizna na piszczelu schowała :)






Od września po kolei będę realizować (jeden program dziennie) bo licze na znalezienie pracy :)

- Beach Body - Insanity Asylum,
- Beach Body - Insanity Asylum II,
- Beach Body - Les Mills Combat,
- Beach Body - Les Mills Pump,
- Beach Body - Focus T25,
- Beach Body - P90x 2,

bezrobotni maja czas na trening i gotowanie :)
Mam nadzieję,że kalendarium jest zrozumiałe, ważne żeby zaczynac powoli :)
a nie gwałtownie, zniechęcić się lub złapać kontuzję :)

MORAŁ:

1.Trening na spalanie tkanki (uda, brzuch) zaczęłabym od INSANITY,
2.Dieta koniecznie, warzywno-owocowa (w moim przypadku, najskuteczniejsza).

POZDRAWIAM

HM ;)

12 komentarzy:

  1. jestes hardcorowa! podziwiam Cie! ja to przy Tobie mięczak az mi wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe dzięki, mam dużo czasu, zeby takie rzeczy ogarniac, no i wiecziałam,że do sierpnia będe miała na to czas. Później liczę na pracę więc nie będzie całego dnia na przyjemności, miałam też sporo fatu do zrzucenia (zaczęłam od 56 kg teraz waże 51kg, widać na wcześniejszych fotach). Sądzę,że jeszcze ok 2 kg widocznego fatu noszę (brzuch, wewnętrzna strona ud) później pewnie pewnie przybędzi trochę mięśni wiec i wagi, o ile z treningiem i pracą będę dawała radę przy diecie owocowo-warzywnej, pozostaje czekać co czas pokaże :)

      Usuń
  2. Gdzieś powysyłała cv? :) Weź się odezwij na @.
    Pzdr,
    Gaju

    OdpowiedzUsuń
  3. relacja u mnie juz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chylę czoła:) Wszystko można, tylko potrzeba duzo samozaparcia i silnej woli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, człowiek jest zdolny do wielu rzeczy :)

      Usuń
  5. Mi dieta wegetariańska, a co dopiero wegańska nie służy. Od razu kończę z niedoborami i milionem ich skutków ubocznych :D. Najlepiej sprawdza się u mnie ŻP i jazda na rowerze (+ćwiczenia Chodakowskiej od czasu do czasu). Polecam :D od roweru ładnie się kształtują nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ehhh, jak miałas jakies niedobory to pewnie za mało różnorodną dietę stosowałaś. Ja uwielbiam ten sposób jedzenia, a badania krwi robię regularnie, póki co wszystko na plus :)

      Usuń
  6. Czy po chodakowskiej i beach body nie pogorszyla się lordoza i ból kręgosłupa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy po chodakowskiej i beach body nie pogorszyla się lordoza i ból kręgosłupa?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...